Svendsen Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Hei er det noen som har erfaring med denne skjermene og MPX ? http://www.mpx.no/asp/info.asp?mode=annons...179&g1=&g1text= er den verdt penga? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 MPX.no er en god webbutikk ja. Veldig god.. Den skjermen ser grei ut den, men ville heller gått for en Q17s hvis jeg fikk alternativet. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Q17S = trykk her å se selv Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Sikkert bedre skjerm, men ( altid et men) prisen spiller en stor rolle. Jeg har lite med penger ( lit lite i hvertfall) og det er pga pisen jeg velger den. Noen som veit om det kommer annet en posten sine gebyr hvsi man sender den som H2 pakke ( det vill si hjem på døren etter 17:00) Jobber i posten men jeg tar bare betalt så jeg er ikke sikker på hvordan prisen er delt opp med gebyrer. Men altså, det er ikke et dumt kjøp? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Hvis du bare skal bruke den til vanlig kontorbruk er den sikker bra nok. Men mener fortsatt at q17s = Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Den skjermen har ingen tco godkjennelse. VAt ikke hvor mye det har å si. Det er billig flatskjermer på www.siba.no Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Men hvordan er 15 LCD i mot 17 CRT ? Holder det med 15 eller lønner det seg å kjøpe 17? Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 17" CRT har vel typisk 16" 'effektiv' skjermflate. Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Trenger du stort skrivebord bør du velge 17". Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 Blir 17 eller mer når jeg kjøper. Men TCO godkjent er det et must flatskjerm? Lenke til kommentar
svennand Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Hei er det noen som har erfaring med denne skjermene og MPX ? http://www.mpx.no/asp/info.asp?mode=annons...179&g1=&g1text= er den verdt penga? vet ikke om dette hjelper men jeg har 15" en, altså modellen mindre og jeg er strålende fornøyd, hatt den i et halv år nå kanskje... benq har veldig bra respons tid på skjermene som fører til at den er god til gaming. (veldig bra lysstyrke og kontrast ration...) har ikke tatt meg tid til å sett på 17" men jeg ville si at benq er en lovende produsent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå