Marianne85 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Har tenkt å kjøpe meg et nytt videokamera, men har ikke veldig mye penger legge i det. Har sett litt på nett, men finner ingen nyere tester, derfor tenkte jeg kanskje noen her har tips til et bra og billig kamera? Jeg kommer i utgangspunktet bare til å bruke det til å filme "hverdagssituasjoner", men vil gjerne ha et kamera som filmer greit selv i dårlig lys. Noen som har erfaring med dette: SAMSUNG HMX-Q10BP eller SONY HDRCX115EB? De selger dem ganske billig på expert, men vil ikke kjøpe et dårlig heller. Setter stor pris på tips! Tar også i mot tips om kamera som er litt dyrere hvis det er knallbra! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Jeg trenger også ett tips til videokamera. Jeg har ett tips om merke til deg Marianne85: Canon 1 Lenke til kommentar
Marianne85 Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Jeg trenger også ett tips til videokamera. Jeg har ett tips om merke til deg Marianne85: Canon Takk for tips! Mener du et hvilket som helst Canonkamera da? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Nei jeg vet ikke det men jeg syntes at canon er bra Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Marianne85 - jeg har et enda bedre tips til deg: Gå i butikken og kjenn hvilket kamera du liker å betjene, og som du tror du vil trives med. Alle merkene lager gode saker - ta det du intuitivt får godfølelsen for. Kamera som filmer godt i dårlig lys er dessverre ofte dyre - det stiller større krav til mer lyssterk optikk. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (spam som snart blir slettet) Et noname jallakamera som er crap? Ellers takk, du. 1 Lenke til kommentar
egilh Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Et noname jallakamera som er crap? Ellers takk, du. Hei hei! Det er faktisk ett deluxe hd kamera! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Haha, hvor mye penger skal du bruke? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Hei hei! Det er faktisk ett deluxe hd kamera! Jo takk - med lyssvak f/3.2 fastoptikk - ikke en gang zoom. Og - det er "Inkludert evaluering programvare har begrenset funksjonalitet." WOW! (I stedet anbefales det at man laster ned en av "microsoft film gjør, eple iMovie, ivrig freedv, voks, virtuelle dub".) Det der ser ut som noe så ufattelig crap at det gjør fysisk vondt. Morsomt også at posteren (Edit:url fjernet) har lagt inn andre innlegg hvor han advarer mot kjøp av dårlige kopivarer... ..Og det labre kopi-produktet, hvis du absolutt skal kaste bort pengene på det, kan du heller kjøpe annetsteds for $115 - under 700kr (Liker forøvrig også at det kan ta bilder i 12 Megapiksler (4000x3000), når sensoren er på 5.) Men - nok om dette tullete kopiproduktet. Trådstarter ville snakke om et ordentlig videokamera. Og alle du får kjøpt i en ordentlig butikk vil være bedre enn det rælet der. Endret 23. november 2011 av Trondster Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (spam som snart blir slettet) Et noname jallakamera som er crap? Ellers takk, du. Snart og snart fru blom, minst 3 timer tok det før en moderator våknet Lenke til kommentar
Marianne85 Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 Haha, hvor mye penger skal du bruke? Oi, her var jeg litt treig å svare. Takk til alle som har kommet med tips! Tenkte ikke å bruke mer enn 4000. Er det mulig å få et bra til under den prisen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå