mobilen.no Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Her er redaksjonens anbefalinger. Disse mobilene er de beste julegavene Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 så det vil si galaxy nexus ikke kommer før jul? Eller er den bare for spesielt interesserte? 2 Lenke til kommentar
Dasch Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Uff. iPhone 4S og iPad 2. De har jo for guds skyld ikke flash XD Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Uff. iPhone 4S og iPad 2. De har jo for guds skyld ikke flash XD Synes jeg husker at jeg leste at adobe skulle satse på HTML5 og slutte med Flash, på grunn av at apple ikke har Flash støtte på iOS. Lenke til kommentar
Dasch Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Uff. iPhone 4S og iPad 2. De har jo for guds skyld ikke flash XD Synes jeg husker at jeg leste at adobe skulle satse på HTML5 og slutte med Flash, på grunn av at apple ikke har Flash støtte på iOS. Litt dumt det. Bare fordi en till verker ikke støtter det så skal de gjøre noe nytt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Uff. iPhone 4S og iPad 2. De har jo for guds skyld ikke flash XDSynes jeg husker at jeg leste at adobe skulle satse på HTML5 og slutte med Flash, på grunn av at apple ikke har Flash støtte på iOS.Litt dumt det. Bare fordi en till verker ikke støtter det så skal de gjøre noe nytt? Nei, fordi flash fungerer dårlig og er en dårlig løsning. Og helt totalt irrelevant for denne artikkelen :-) Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Det er litt rart å legge inn Iphone 4S her ja.. I praksis er det jo en Iphone 4 med dårligere batterilevetid. Ipad 2 koster heller ei "fra 2000" (se gjerne finn laveste pris), samt jeg mener man burde hatt anbefalinger innenfor android også. Nå er det jo sånn at man får flere gode android nettbrett også, bla.a. transformer pad og flere utgaver av nye galaxy tab.. ( i flere str ). Man kan si hva man vil om IOS og Android, men man bør gjerne promotere alternativene.. Ikke bare nettbrett fra Apple, når man faktisk får flere valg med android, både i størrelse, teknologi, oppløsning, minnekortlesere, tastaturdocking med batteri+++. Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Det er litt rart å legge inn Iphone 4S her ja.. I praksis er det jo en Iphone 4 med dårligere batterilevetid. Ipad 2 koster heller ei "fra 2000" (se gjerne finn laveste pris), samt jeg mener man burde hatt anbefalinger innenfor android også. Nå er det jo sånn at man får flere gode android nettbrett også, bla.a. transformer pad og flere utgaver av nye galaxy tab.. ( i flere str ). Man kan si hva man vil om IOS og Android, men man bør gjerne promotere alternativene.. Ikke bare nettbrett fra Apple, når man faktisk får flere valg med android, både i størrelse, teknologi, oppløsning, minnekortlesere, tastaturdocking med batteri+++. Står jo nettbrett fra 2000 kr -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg