div_ Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 kjøpte en 250gig fw/usb2 5000xt maxtor harddisk...fra xd.no ,men det så ut som om det tok 2uker før jeg fikk den..skrev en melding i vinduet for salgsavdeling at dette var for lang tid, og at jeg vil kansellere....bestillte samme på mpx.no det samme stod der akkurat det samme.men vare(e) kom 3dager etter..så nå står en harddisk å venter på posten? trenger bare 1, hvordan "kvitter jeg med den på posten, uten å betele for den..(porto tilbake er ok men ikke mer) fikk heller ikke svar av xd.no..trodde det popup vinduet sendte meldingen til dem??? noen erfaring med tilbakesending? xd.no og mpx.no må være det samme eller hva? samme adresse og samme proser på alle varer... Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Du kan bruke angrerett også sende den tilbake.. porto må betales.. Eller du kan sende "dem" en mail også sende. Det er ikke noe stort problem.. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Du har vel 14 dager fri returrett. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Ja helt klart returrett. Send tilbake den dyreste er mitt råd. Pass bare på at den er godt pakket inn i antistatisk embalasje helst i originalpakka. Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 det er VELDIG lett. bare og la være og hente varen. den blir sendt i retur, og det skjer ingenting. jeg har nettop gjort dette foresten... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 det er VELDIG lett. bare og la være og hente varen. den blir sendt i retur, og det skjer ingenting. jeg har nettop gjort dette foresten... får gebyr på 275kr (tror jeg) Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 det er VELDIG lett. bare og la være og hente varen. den blir sendt i retur, og det skjer ingenting. jeg har nettop gjort dette foresten... får gebyr på 275kr (tror jeg) De aller fleste firmaer sender regning på gebyr når man gjør dette. Lenke til kommentar
xico Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 jeg fikk ikke fra databutikken.com iallefall.. har gjort det 2 ganger Lenke til kommentar
svennand Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 jeg fikk ikke fra databutikken.com iallefall.. har gjort det 2 ganger kjiping, det er slikt som gjør at for eksempel microplex en gang tok forhåndsbetaling Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 jeg fikk ikke fra databutikken.com iallefall.. har gjort det 2 ganger snylter :x Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Er det ikke slik at firmaene skal ha 10% av hva varen(e) kostet + porto når man sender varene til bake? Bestilte 4 forskjellige deler på komplett.. fikk alt samla Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 jeg fikk ikke fra databutikken.com iallefall.. har gjort det 2 ganger Så det er din skyld at vi betaler for mye for varene altså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå