TekniskFeil Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Så jeg sitter litt fast her. Om noen kan bidra hadde det vært fantastisk. Min høyre flytende sidebar wrapper ned og rundt når jeg zoomer utover. Dette er siden som den er i 100% Dette er etter zoom Jeg har allerede en fix på problemet, decrease størrelsen på sidebar"wrapperen" med 1px (fra 200 til 199) fikser problemet, men siden det aldeles ikke er et problem i 100% og siden firebug mener wrapperens "computed size" forholder seg den samme er jeg veldig nysgjerrig. Dette er et problem som jeg vil tro lett kan gjenta seg og det hadde vært fint med en fix. Jeg har forøvrig problemet i alle browsere. Om noe ekstra informasjon skulle være nødvendig så er det bare å spørre Lenke til kommentar
TekniskFeil Skrevet 22. november 2011 Forfatter Del Skrevet 22. november 2011 Siden det virker som folk ikke har peiling har jeg valgt å ta den enkle veien ut for nå og bare decrease størrelsen med en pixel. Kjenner at dette kommer til å gnage litt på meg, men det får heller være til neste gang problemet kommer opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå