Tekno Brukeren Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Vist Samsung Galaxy Note & Motorola Razr har penn betyr det at de har Resistiv skjerm. Og så vit jeg vet så har ikke Resistive skjermer Multi/dualtouch. Neida, det finnes penner for kapasitive skjermer også. Er det bare enkelte mobiler med kapasitiv skjerm som støtter slike penner? Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Galaxy Nexus og Transformer Prime?! Ærlig talt synes jeg gaver i mangetusenkronersklassen er over streken. Gaven jeg gir til nærmeste venner er at de slipper å stresse med å kjøpe gave til meg. Det har blitt en tradisjon som settes pris på. Så inviterer jeg heller på julesnopspising og prøvesmaking av årets juleøl. I familien har vi stort sett slutta med gaver bortsett fra til den oppvoksende garde. Har ei tante som er totalt urokkelig når det gjelder å gi slipp på gavetradisjon, men har fått forhandla meg ned til en stor boks AfterEight. Jeg kjøper aldri slikt selv, så det settes stor pris på. 3 Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Vist Samsung Galaxy Note & Motorola Razr har penn betyr det at de har Resistiv skjerm. Og så vit jeg vet så har ikke Resistive skjermer Multi/dualtouch. Neida, det finnes penner for kapasitive skjermer også. Er det bare enkelte mobiler med kapasitiv skjerm som støtter slike penner? Bruker du en kapasitiv penn vil den fungere med alle kapasitive skjermer men de er ofte unøyaktige og er naturligvis heller ikke trykk-sensitive. Galaxy Note har digitizer, som er langt mer nøyaktig og trykk-sensitiv. Og selvfølgelig er ikke skjermen resistiv, det ville vært latterlig på en high-end mobil i dag. Lenke til kommentar
Dovakin Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Synes det er useriøst å ta med en mobiltelefon som dere ikke engang har testet... ja jeg sikter til Motorola sin nye. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Synes det er useriøst å ta med en mobiltelefon som dere ikke engang har testet... ja jeg sikter til Motorola sin nye. De har jo hatt Razr inne til klåing. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Denne artikkelen er forhåpentligvis siste epleartikkel? Nå må da gjelda dere tydeligvis har opparbeidet dere til Jobs være betalt ned? 1 Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Latterlig rett og slett, men som forventet. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Hvorfor skal ikke iPhone være med på listen ? Det er jo tross alt en god telefon. At ikke Samsung Galaxy S2 ikke er med skjønner jeg ikke helt.. Kunne vert under : Til den som vil ha en pro allround telefon. Må ærlig innrømme at Galaxy Nexus ikke imponerte. Eneste som gjorde den bra i forhold til andre er stor skjerm med høy oppløsning, NFC og bra batteri. Oppløsningen skulle bare mangle på en telefon med den skjermen, ikke noe Wow... shit Lenke til kommentar
µT. Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Når kommer testen av Galaxy Note? Dere hadde den 6 oktober, så det er jo merkelig at dere ikke har fått ut en test enda. Bevis for at dere hadde den 6 oktober? Lenke til kommentar
Pingos Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Jaha, så hvor er S2, Optimus 2x / 3D, HTC Sensation XE?! Lenke til kommentar
Battone Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Hva da med Motorola Defy+ som er et mye bedre valg enn SE Active for oss som krever en robust android. Har Defy+ og er strålende fornøyd med den, men stusser over at amobil glemmer den?! Lenke til kommentar
chirsso Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hva med telefon til barn? F.eks denne: http://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/mobil-uten-abonnement/S5360GREY/samsung-galaxy-y-s5360-gra Billig og bra nok for de fleste barn/ yngre ungdom opp til 11 -12 år. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hva med telefon til barn? F.eks denne: http://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/mobil-uten-abonnement/S5360GREY/samsung-galaxy-y-s5360-gra Billig og bra nok for de fleste barn/ yngre ungdom opp til 11 -12 år. http://www.gsmarena.com/samsung_s5360_galaxy_y-review-680.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg