mobilen.no Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Her er redaksjonens anbefalinger. Disse mobilene er de beste julegavene Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Så årest mobil er ikke engang nevnt? virkelig epple hue du Espen 3 Lenke til kommentar
Gega Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Så årest mobil er ikke engang nevnt? virkelig epple hue du Espen Skammelig spør du meg å ikke nevne Samsung Galaxy S2... 2 Lenke til kommentar
Bendizzle Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Enig med de to andre her. S2 burde absolutt vært på listen. 1 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Neo framfor Neo V og Galaxy W? Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Latterlig. Synes dog det var litt morsomt at dere lagd en helt ny kategori så dere fikk sneket inn iPhone. Går utifra at det var så ikke iFolket på forumet skulle gå helt berserk. 1 Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Latterlig. Synes dog det var litt morsomt at dere lagd en helt ny kategori så dere fikk sneket inn iPhone. Går utifra at det var så ikke iFolket på forumet skulle gå helt berserk. De kan vell snart gå over til jobb i eple avisen(itavisen)..... 3 Lenke til kommentar
7zen Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Latterlig! Samsung G S2: Hvor er den? HTC Sensation XE: hvor er den? -Sensation XL som ikke engang støtter minnekort? Hva slags musikkmobil er det??? Ang.musikkkjøp: Hvor er f.eks. Wimp? Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Neo framfor Neo V og Galaxy W? Er ikke Neo V en nedgradert versjon av Neo, da? Dårligere kamera, iallfall. Og likevel dyrere. 1 Lenke til kommentar
the_Enlightened Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Til tross for android er et dårlig os sammenlignet med wp7, må jeg si det er merkelig at s2 ikke er med. På den andre siden så synes jeg det er rart at htc titan ikke er nevne... alle har jo allerede ios og android... ingenting nytt eller vesentlig bedre her... wp7 med Mango derimot=sweeter than apple:) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Jeg synes ikke man bør kjøpe mobiltelefon i julegave i det hele tatt. Brukeren bør selv velge den telefonen som passer best til sitt bruk, ikke kjøperen/giveren eller amobil.no. Å gi telefon med abonnement i gave er direkte frekt da man i praksis gir mottakeren regninga for telefonen (nedbetaling gjennom abonnementet). Å gi gavekort er bedre fordi det gir mottakeren frihet til å velge telefon, men man fratar samtidig mottakeren mulighet til å velge hvor den skal kjøpes. Det kan ofte bety at man må betale unødvendig mye for akkurat den telefonen man velger. Derfor er det en mye bedre idé å gi penger. Penger gir frihet til å velge både telefon og kjøpested. Man kan også i større grad velge når man vil kjøpe telefonen fordi gavekort går ut på dato. 7 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 4. nov skrev dere følgende i deres test av Galaxy Tab 8.9: "Vårt favoritt-nettbrett har fått en lillebror". Hva har skjedd fra 4. nov til 19. nov? 4 Lenke til kommentar
7zen Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Jeg synes ikke man bør kjøpe mobiltelefon i julegave i det hele tatt. Brukeren bør selv velge den telefonen som passer best til sitt bruk, ikke kjøperen/giveren eller amobil.no.Å gi telefon med abonnement i gave er direkte frekt da man i praksis gir mottakeren regninga for telefonen (nedbetaling gjennom abonnementet).Å gi gavekort er bedre fordi det gir mottakeren frihet til å velge telefon, men man fratar samtidig mottakeren mulighet til å velge hvor den skal kjøpes. Det kan ofte bety at man må betale unødvendig mye for akkurat den telefonen man velger. Derfor er det en mye bedre idé å gi penger. Penger gir frihet til å velge både telefon og kjøpested. Man kan også i større grad velge når man vil kjøpe telefonen fordi gavekort går ut på dato. Kan man opprette abo. for andre (myndige) personer? -Trodde ikke det!? Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Er denne lista laget i fylla eller? 2 Lenke til kommentar
catten Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Jeg synes ikke man bør kjøpe mobiltelefon i julegave i det hele tatt. Brukeren bør selv velge den telefonen som passer best til sitt bruk, ikke kjøperen/giveren eller amobil.no.Å gi telefon med abonnement i gave er direkte frekt da man i praksis gir mottakeren regninga for telefonen (nedbetaling gjennom abonnementet).Å gi gavekort er bedre fordi det gir mottakeren frihet til å velge telefon, men man fratar samtidig mottakeren mulighet til å velge hvor den skal kjøpes. Det kan ofte bety at man må betale unødvendig mye for akkurat den telefonen man velger. Derfor er det en mye bedre idé å gi penger. Penger gir frihet til å velge både telefon og kjøpested. Man kan også i større grad velge når man vil kjøpe telefonen fordi gavekort går ut på dato.Kan man opprette abo. for andre (myndige) personer? -Trodde ikke det!? Aner ikke om du er seriøs eller ironisk, men nei, man kan ikke det. Selv jobbet i salg av telematikk, og ingen av leverandørene tillater abo.endring / abo.tegning dersom juridisk eier (eller kommende jur.eier) er til stede. Som alle andre her sier: Dette må være det innlegget med minst mobil ekspertise jeg har lest av en "mobilekspert". Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Vist Samsung Galaxy Note & Motorola Razr har penn betyr det at de har Resistiv skjerm. Og så vit jeg vet så har ikke Resistive skjermer Multi/dualtouch. Endret 19. november 2011 av Leseren Lenke til kommentar
baguett Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Vil ikke ha noe av det over. Samsung Galaxy Nexus er alt jeg trenger <333 Lenke til kommentar
teitur Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Vist Samsung Galaxy Note & Motorola Razr har penn betyr det at de har Resistiv skjerm. Og så vit jeg vet så har ikke Resistive skjermer Multi/dualtouch. Neida, det finnes penner for kapasitive skjermer også. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Hvor er Galaxy S2 og Galaxy Nexus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg