smarting90 Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Lurte på om hva het disse merke? Lenke til kommentar
Jonasphilipe Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 tror det er morris, men er litt i tvil altså Lenke til kommentar
smarting90 Skrevet 19. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 tror det er morris, men er litt i tvil altså Begge er morris? Googlet i stad, men fant ingen disse klær :/ Poste linken til disse klærbutik evnt? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Er ikke Morris vesker, accsessories osv? Gå på Volt. Bilde #2 er jo derfra. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Har du ikke hørt om det svenske merket Morris, thrice? Det er jo det nye fjortis merket. Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Hek riktig at morris også er en veskekjede, men også et småharry klesmærke Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Har du ikke hørt om det svenske merket Morris, thrice? Det er jo det nye fjortis merket. Har sikkert sett det, men kan ikke si jeg kobler Morris med noe annet enn vesker og slikt. Men for å være ærlig har tiden jeg bruker på klær, mote og slikt sunket drastisk det siste året. Lenke til kommentar
August. Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Mulig genseren er Tommy Hilfiger? Ettersom at det står T H C, og de er glad i slike überharry merker på klærne sine. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Hek riktig at morris også er en veskekjede, men også et småharry klesmærke wtf 2 Lenke til kommentar
smarting90 Skrevet 19. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Fant ikke :/ må nesten ha det til neste uke !!! Lenke til kommentar
August. Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Er det ikke bare å kjøpe en navy blazer og en normal tenissgenser? Endret 19. november 2011 av Jottnegen Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Hek riktig at morris også er en veskekjede, men også et småharry klesmærke wtf Var litt fucka i hue når jeg skrev det;P 1 Lenke til kommentar
smarting90 Skrevet 20. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Er det ikke bare å kjøpe en navy blazer og en normal tenissgenser? jo jo, har 2 forskjellige suit. Mene kunne hatt en med logo på synes det var utrolig stilig! Og den genser og hadde kul logo! Fant lignende på Tommy and Hilfiger. Men logo som var mest stilig då Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Det første jeg tenker når jeg ser det første bildet, er det tidligere nevnte merket Morris. Det andre bildet kan jeg med sikkerhet si at er, These Glory Days, så den blazeren hos volt, så helt ok ut til den prisen - hvis det ikke hadde vært for det vanvittige store og vulgære merket som preget brystlommen. 1 Lenke til kommentar
smarting90 Skrevet 21. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Det første jeg tenker når jeg ser det første bildet, er det tidligere nevnte merket Morris. Det andre bildet kan jeg med sikkerhet si at er, These Glory Days, så den blazeren hos volt, så helt ok ut til den prisen - hvis det ikke hadde vært for det vanvittige store og vulgære merket som preget brystlommen. Takker Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 Hvorfor vil du ha stygge glorete logoer (reklame) på klærne dine? 2 Lenke til kommentar
smarting90 Skrevet 23. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 Hvorfor vil du ha stygge glorete logoer (reklame) på klærne dine? Smak og behag! Vi alle er ulike Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå