AnonymDiskusjon Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Hei. Det er i ren deprisjon jeg skriver dette. Helt siden mai har jeg hatt problemer med sykdommen akne, og den fremdeles tilstedeværende. Jeg har ikke noe veldig alvorlig tilstand av sykdommen, men likevel i stor nok grad til å være bekymret. Selvtilitten min drar seg nedover og nedover for hver prikk som befinner seg i ansiktet mitt og jeg blir mer og mer tilbakeholden når det kommer til både jenter og venner. Jeg prøver å la være å tenke på det hele, men det er så godt som umulig. Jeg har prøvd mange forskjellige alternativer. Mange. Har gått hver andre uke til hudpleie, prøvd div. kremer og alt dette til ingen nytte. Jeg har blitt peppret med dyre kremer som ikke har fungert på samme måte som lovet. Jeg har brukt produktene kontinuerlig og etter bruksanvisning, uten store resultater. Jeg føler meg rett og slett lurt. Ikke nok med dette, men jeg har også lagt om kostholdet mtit totalt. Det skal sies at jeg spiste sunn kost før kvisene kom også, men som hudpleieren fortalte meg hadde jeg fremdeles mange ting som måtte kuttes. Alt dette til absolutt ingen nytte. Jeg håper virkelig det finnes noen av dere som forstår frustrasjonen min. Jeg aner ikke hvem jeg skal høre ller stole på uansett hvilken yrkestittel de har. Det eneste jeg tror på er å høre andres histories. Folk som kanskje har gått igjenom det samme? Jeg håper det finnes noe hjelp å få. Alt verdsettes høyt! Takk Postet av anonym: 3bb35a0354d4b8fd5f322382ce651cce Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Jeg hadde en del kviser i ansiktet, på brystet, og på toppen av ryggen. Slet ganske mye med det, og hadde prøvd ganske mange kremer, men ikke en dritt funket. Følte meg litt som du skriver, følte meg lurt. Bestilte time hos hudlege, og fikk resept på Roaccutan (Isotretinoin) mulig jeg har feilstavet det. Brukte denne kuren i 3 mnd, og etter det har jeg aldri fått en eneste kvise noensinne. Fikk litt merker/arr i ansiktet etter endt kur, men var i Hellas og fikk litt brunfarge, så da gikk de fleste arrene bort. Men merk: dette er ikke en kur du bare drar til legen og får. Er på en måte siste stopp, når alt annet ikke funker. Var ikke spesielt gøy å gå på kuren heller, fikk ekstremt tørre lepper, tørre øyne, tørre bihuler, og masse mer. En haug av bivirkninger. Men nå - 2 år senere har jeg plettfri og ren hud, og null kviser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå