smas190 Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 joda.. det ble T610.. og er, faktisk, ganske fornøyd.. ble ikke så mye tull som jeg trodde.. med menysystemet, sms skriving osv osv. Det ble egentlig ganske kult.. hvorfor fortalte dere ikke om at det var network mulighet på minigolf? det er jo helt utrolig (btw, fikk 3 hole in 1 av 4 mulige ) bluetooth var også kult.. fant en telefon da jeg satt på bussen, men fyren gikk ut akkurat da som han forsvant :-? men bluetooth usb adapter er jo (swin)dyrt.. heavy nett belasting nå tror jeg.. vanskelig å motta bilder :o har dere url'er til plasser på ineternett der man kan laste ned gratis java spill/appz, layouter osv osv.. stash til T610 ? (også det programmet med winamp styringen, med playlisten på mobilen osv) nice forum glemte å si at jeg kjøpte 'den blå' Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 men bluetooth usb adapter er jo (swin)dyrt.. Svinedyrt? Vil ikke kalle 400 kroner (og oppover) svinedyrt Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Nei, det er ikke så ille det nei. Men, gratulerer med kjøpet zacky! Håper du blir fornøyd! Lenke til kommentar
levlex Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Hva betalte du for telefonen? Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Nei, det er ikke så ille det nei. Men, gratulerer med kjøpet zacky! Håper du blir fornøyd! takk takk.. lever opp til kravene enda værtfall.. husk, jeg er en tidligere sær nokia kunde.. hehe kanskje ikke såå dyrt, men komplett selger ting til rundt 800 8) betalte 37 ellerno uten abo.. myt610? k.. tnx Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Gratulerer med ny mobiltelefon da Skal selv kjøpe en Siemens M55 snart.. Har bare hatt Nokia før forresten! Blir digg å prøve noe nytt! Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 jepp.. driver å tar bilder av altmulig rundt om på jobben nå Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 hva er meningen med den topicen?? Lenke til kommentar
3650 Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Må alle topic´s ha en mening???? :o Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Ikke diss zacky da, han er ny her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå