eik Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Kort og greit, finnes det en applikasjon som lar meg printe til min utgamle Lexmark, som IKKE er en nettverksskriver - men delt via en pc på godt gammeldags vis? Endret 28. november 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
tingo Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Og du vil printe fra hva da? Lenke til kommentar
eik Skrevet 18. november 2011 Forfatter Del Skrevet 18. november 2011 Og du vil printe fra hva da? Hum har jeg egentlig ikke tenkt over. PDF-er og eposter er kanskje mest aktuelt. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Jeg tenkte mer på : du vil printe fra hvilken device / dings? Lenke til kommentar
eik Skrevet 18. november 2011 Forfatter Del Skrevet 18. november 2011 Ah. Det er en Samsung Galaxy S2 Lenke til kommentar
tingo Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 OK, du trenger en Samba-klient på Android-telefonen din, feks. AndSMB. Denne har støtte for utskrift, men legg merke til det som står om "printer ready (postscript)". Dersom filene ikke er "printer ready" så må de konverteres først. Høres ikke ut som en 100% løsning. Kanskje en av disse er bedre: http://www.androidzoom.com/android_applications/printer+share+print Har ikke prøvd utskrift fra android-telefon selv fordi jeg ike har hatt behov for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå