LC- Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Heisan Mobilbank app. fra dnb og et abonemang fra tele2 funker ikke med iphone4s, da dnb ikke har avtale med tele2 :-( Finnes det noen veier som gjør at jeg kan logge meg inn via safari? Det er jo en javasnutt på innloggingen som styrer påloggingen. Endret 28. november 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
Tele2 Kundeservice Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hei LC-, det skal ikke være noen problem å benytte DNB sin mobilbank App med våre abonnement. Dette fungerer både ved bruk av 3G og Edge. Hvilken feilmelding får du når du forsøker å koble til? BankID støtter vi imidlertid ikke per dags dato, men innlogging via kodebrikke skal fungere fint. Mvh Henrik Lindblom Kundebehandler Tele2 Kundeservice Lenke til kommentar
LC- Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 Hei LC-, det skal ikke være noen problem å benytte DNB sin mobilbank App med våre abonnement. Dette fungerer både ved bruk av 3G og Edge. Hvilken feilmelding får du når du forsøker å koble til? BankID støtter vi imidlertid ikke per dags dato, men innlogging via kodebrikke skal fungere fint. Mvh Henrik Lindblom Kundebehandler Tele2 Kundeservice Heisan Så bra at noel fra tele2 også "sniker" rundt her. Takke være ditt innspill, tok jeg atter en gang kontakt med DNB kundeservice om dette. Traff der en teknisk oppgående kar, som forklarte at mange (også hos suport hos dnb og tele2)blandet kortene med tanke på bankID og mobilbank (bruk av app.). Mulig at jeg også har uttrykt meg klossete. MEN nå er brukerID (4 siffer)oprettet og mobilbank funker som bare søren, takke være innspillet ditt. TAKKER PS Innspillet ditt gjør meg bare enda mer fornøyd med de "insatte" på Tele2. Mvh Tommy Lenke til kommentar
Tele2 Kundeservice Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Hei LC-, Bra at problemet løste seg. Bare hyggelig å hjelpe og takk for skryt! Mvh. Ole Petter Olsen Kundebehandler Tele2 Kundeservice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå