Gå til innhold

dvd-brenner på Dell-bærbar

Anbefalte innlegg

Hei,

har planlagt å kjøpe meg en bærbar fra Dell, antageligvis en Inspiron 8500.

Det jeg lurer på er om noen her har erfaringer med DVD-brenneren (DVD+RW, Philips sdvd6004) du kan få "med-konfigurert"?

Jeg har søkt litt rundt på internet og blant annet på Dells amerikanske forum er de som har valgt Dell-bærbar med dvd-brenner svært misfornøyde. Ikke en eneste en av de har hatt positive opplevelser med sin nye dvd-brenner, som bare skaper problemer og brenner skiver som ikke kan leses noe sted.

Noen her som vet noe om dette? og om det så skulle være at dvd-brenneren ikke fungerer som den skal, vil den da kunne brenne cd-plater -r og -rw uten problemer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisan !

Kjøpte meg en Inspiron 5150 for ca. 2 mnd. siden, og har vært strålende fornøyd med den. :yes: DVD-brenneren som følger med er av slaget du nevner, og jeg har ikke hatt noen problemer med den (så langt). Har for det meste brukt Verbatim-DVD'er, og de har fungert perfekt. CD'er har jeg brukt det meste av, og ikke støtt på problemer med noen (ennå).

// Sal

Lenke til kommentar

Takk for din dvd-brenner-opplevelse, Sal.

Jeg har nå surfet litt rundt i format-jungelen for å forsøke å bli litt klokere på dvd-brenning, -r, +r osv. Skjønner ærlig talt ikke hvorfor det er så mange formater og hva de forskjellige brukes til. Hvis jeg kjøper DVD+RW, vil det si at jeg bare kan skrive rewritable-skiver? Hvis man bare skal anskaffe seg et format (f.eks. DVD+RW) hvilket er det beste?

Hvorfor 5150 og ikke 8500?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...