Gå til innhold

[Løst] Silver Power 750W mod PSU på tilbud, vs Corsair HX 650.

Morty1

Anbefalte innlegg

Hei dere.

Jeg var akkurat innom komplett.no for å ta en titt på hva min handleliste ville koste hos dem, da jeg så følgende tilbud:

Silver Power 750W modulær, 549,- NOK! http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=591222

Som nevnt i tittel ønsket jeg egentlig en Corsair HX 650W som går for ca 1000,- hos div. butikker.

Men nå måtte jeg nesten inn hit og høre med folket! Hva sier dere, 750W modulær PSU med gode referanser til bare 549,-?

650W er mer en nok for mitt bruk, men dersom jeg får en 750W som kan kose seg i kabinettet uten å bli for hardt belastet, ser jeg fram til en veldig stille PC.

Mvh,

Morten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1000 kroner for en HX 650 er i mine øyne ikke et godt kjøp, da er HX 750 til samme pris fra CDON en mye bedre deal. Corsair har også forskjellig garanti på HX serien, der 650/1000 watt har 5 år, mot 7 år på resten. Det ser ut til at Corsair gir garanti etter 80plus og inndelingen er som følger:

7 år, gull/sølv - ax/hx 750/850/1050

5 år, bronse - hx 650/1000/tx

3 år standard - cx

For 549 bør SP'en være et greit kjøp, selv om jeg liker dårlig at garantien er kun 2 år. Den oppfyller dog 80plus sølv, som bør tilsi en grei kvalitet.

Lenke til kommentar

Silver Poweren er en Seasonic M12D 750W-enhet. Den har bedre ytelse enn HX 750, og koster deg 550 kr? Kjøp.

Jeg vet ikke om kondensatorer og lignende innmat er av dårlig kvalitet, men dette tviler jeg litt på.

Takker!

Da er PSU kjøpt :)

Mvh,

Morten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...