Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Det jeg lurer på nå er om noen har noen slags råd om hvordan det er mulig å få eksen sin tilbake? Vi var sammen i 4 år, forlovet og samboere, og hadde det utrolig fint sammen. Vi trodde alltid at vi kom til å være sammen for alltid, men der tok vi feil. Det som skjedde var da at forholdet visnet mye på slutten, som var forårsaket av meg. Jeg tullet mye rundt å sto mer for det å feste å ha det gøy, i stede for å ta vare på han som jeg da var sammen med. Han ble til slutt lei, tok med seg tingene sine å dro. Han fant fort en ny jente å ble sammen med henne, og flyttet dit hun bor, bort fra alt annet han hadde. Alle de som ennå har kontakt med han sier de merker en negativ forandring, og at de er veldig redde for hvordan det hele kommer til å ende.

Alle trodde det var ekte kjærlighet mellom oss, inkludert oss, så de som ennå kjenner han tror at han ennå har sterke følelser for meg, bare at han ikke klarer å bearbeide det som nå enn skjedde mellom oss. Jeg har forandret meg veldig mye til tross for at det bare har gått litt over et halvt år nå, men jeg er helt klart klar til å ha et seriøst forhold.

I og med at jeg elsker han utrolig høyt å aldri har hatt sterkere følelser for noen, å ikke klarer å gå videre etter bruddet, så trenger jeg tips om hvordan jeg skal prøve å få han tilbake.

Så det vil si at jeg ikke er interessert i svar som "du burde bare glemme han", "han har gått videre" osv. for det er ikke det jeg er ute etter:)

Postet av anonym: cc41ea1f40cd565125688a6268358c44

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg lurer på nå er om noen har noen slags råd om hvordan det er mulig å få eksen sin tilbake? Vi var sammen i 4 år, forlovet og samboere, og hadde det utrolig fint sammen. Vi trodde alltid at vi kom til å være sammen for alltid, men der tok vi feil. Det som skjedde var da at forholdet visnet mye på slutten, som var forårsaket av meg. Jeg tullet mye rundt å sto mer for det å feste å ha det gøy, i stede for å ta vare på han som jeg da var sammen med. Han ble til slutt lei, tok med seg tingene sine å dro. Han fant fort en ny jente å ble sammen med henne, og flyttet dit hun bor, bort fra alt annet han hadde. Alle de som ennå har kontakt med han sier de merker en negativ forandring, og at de er veldig redde for hvordan det hele kommer til å ende.

Alle trodde det var ekte kjærlighet mellom oss, inkludert oss, så de som ennå kjenner han tror at han ennå har sterke følelser for meg, bare at han ikke klarer å bearbeide det som nå enn skjedde mellom oss. Jeg har forandret meg veldig mye til tross for at det bare har gått litt over et halvt år nå, men jeg er helt klart klar til å ha et seriøst forhold.

I og med at jeg elsker han utrolig høyt å aldri har hatt sterkere følelser for noen, å ikke klarer å gå videre etter bruddet, så trenger jeg tips om hvordan jeg skal prøve å få han tilbake.

Så det vil si at jeg ikke er interessert i svar som "du burde bare glemme han", "han har gått videre" osv. for det er ikke det jeg er ute etter:)

Postet av anonym: cc41ea1f40cd565125688a6268358c44

Først og fremst vil jeg gratulere deg med dine fremskritt; det er ikke alle som er villig til å innse sine feil. Du sier at du ikke er interessert i responser hvis innhold tilsvarer at han har gått videre eller andre varianter. Jeg forstår at det er tungt, men du må kunne opprettholde et åpent sinn og prøve å se på hele saken så objektivt som mulig. Kanskje du får svar som du ikke liker, men ta dem til deg uansett. Prøv å i alle fall å se på hva jeg sier her i min respons.

Jeg mener helt ærlig at det beste du kan gjøre i din situasjon akkurat nå, er å bare gå videre. Prosesser alle de forskjellige erfaringene du fikk fra forholdet til eksen din. Bruk disse erfaringene til å gjøre det bedre neste gang. Personlig mener jeg at du har ingenting med å prøve å vinne ham tilbake nå som han er i et forhold med noen andre. Hvis du er veldig glad i ham, gi ham da denne muligheten til å bestemme dette for seg selv. Han tar, tross alt, sine egne avgjørelser.

Dog, hvis han derimot skulle bli singel igjen, for all del grip sjansen. Bare ikke gå rundt og vent på at han skal bli singel. Benytt heller muligheten til å bli bedre kjent med deg selv og nye folk. Skulle han, som sagt, bli singel igjen, kan du jo prøve å fortelle ham akkurat hva du gjorde feil og hvordan du har jobbet med å forbedre dette. Det er ikke noen garanti for at han kommer til å komme tilbake, men da har du i alle fall gjort ditt beste for å gjøre deg tilgjengelig. Ingen kan forvente noe mer av deg enn dét.

Kanskje det aller beste nå er å prøve å treffe nye folk. Du vet aldri hvem du kan treffe, og denne gang går du inn i et forhold med mer modenhet og forståelse for hvordan et forhold fungerer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...