Rabbanito Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Hei Har nettopp kjøpt en båt av typen hansvik 18 combi, ca 6 meter lang og litt over 2 meter bred. Jeg har snakket med Ulvan rederi, de kunne selvsagt hente den.. men helst hvis den var på vannet!(den er på land) Det følger ikke med henger og krybbe på båten. Har snakket med hurtigruten, som trengte krybbe. DHL og schenker fraktet bare for firma. Bring sa de ikke kunne frakte fra bergen, tror ikke dette stemmer.. eller? Noen som har andre forslag til transport? er villig til å betale ca 7500 .- har en plan om å bare sette båten på kjølen, eller på noen paller/bildekk vis nødvendig.. Takker for svar! Endret 18. november 2011 av Rabbanito Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hepp! Har et par kompiser som er logistikk-medarbeidere i transportselskap her på Vestlandet. Skal ta noen tlf. i løpet av helgen, haster saken? Lenke til kommentar
Rabbanito Skrevet 18. november 2011 Forfatter Del Skrevet 18. november 2011 Hei Tusen takk! nei det haster ikke så veldig helst prøvd å gjort det i løpet av neste uke kanskje? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 helst prøvd å gjort det i løpet av neste uke kanskje? Tja? Da må vi ha mer flaks enn Rosenborg mot Sogndal i høst.. ^^ Men den går fint inn i en containerbil hvis du har noen som kan laste og losse den? Vekten på båten? Den ene har biler med kran da. Lenke til kommentar
Rabbanito Skrevet 18. november 2011 Forfatter Del Skrevet 18. november 2011 hehe orker du å spørre om hvor lang tid det evt. vil ta når du har tid? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Edit: se posten min over din.. Lenke til kommentar
Rabbanito Skrevet 18. november 2011 Forfatter Del Skrevet 18. november 2011 (endret) ops, hm.. mener den skal gå i en skapbil.. den er 208cm bred. Hadde vell vært greit med kran da, så vi kan heise den over til båthenger i trondheim? vekten er rundt 700-800 kg med motor, enklere å få den på med kran vil jeg tro Endret 18. november 2011 av Rabbanito Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Tok en tlf nå, får mer info på mandag-tirsdag(neste uke), skulle være en kurant sak. Lenke til kommentar
Rabbanito Skrevet 18. november 2011 Forfatter Del Skrevet 18. november 2011 Tusen takk håper å høre fra deg da;) nummeret mitt er XXXXXXXXXX om det skulle være noe Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Tusen takk håper å høre fra deg da;) nummeret mitt er XXXXXXXXXX om det skulle være noe Tar kontakt på PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå