ivatyr Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Er det virkelig sånn at fotoboksvarsling ikke er integrert i navigasjonssystemet til Toyota Avensis Advance Navitech +. Leser i manualen, men finner ikke noe der, og vi har ennå ikke kjørt forbi fotobokser. Har hatt bilen bare et par dager! Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Vell altså den eneste måten å finne ut av det er jo bare å passere en fotoboks Lenke til kommentar
ivatyr Skrevet 18. november 2011 Forfatter Del Skrevet 18. november 2011 Vell altså den eneste måten å finne ut av det er jo bare å passere en fotoboks Ja da, men.... Har imidlertid en mistanke ca 99% om at det ikke er integrert. Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Vell altså den eneste måten å finne ut av det er jo bare å passere en fotoboks Ja da, men.... Har imidlertid en mistanke ca 99% om at det ikke er integrert. Mulig det Men jeg hadde vært så nysgjerrig at jeg hadde kjørt forbi nærmeste fotoboks Lenke til kommentar
ivatyr Skrevet 18. november 2011 Forfatter Del Skrevet 18. november 2011 Mulig det Men jeg hadde vært så nysgjerrig at jeg hadde kjørt forbi nærmeste fotoboks Det blir ikke nå i kveld etter et par skarpe ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå