Crinderman Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Blir spennende å se resultatene, spesielt hvis vi får en topp 250. Ser at fristen går ut i morgen, er det da vi får listen? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Fikk aldri tatt meg tid til å fikse liste, men fristen er flyttet til i morgen? Så jeg kan mekke en nå i kveld? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Ja (Ut morgendagen), så ja. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Finfint, skal fikse det etterpå. 1 Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 8. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2012 Opptelling pågår nå, så listen kommer vel i løpet av natten. Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Finfint, skal fikse det etterpå. Hei. Det er så flott du gadd å fikse lista og poste den da, din jævel! Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) Førstepost er oppdatert med resultatene. Stort sett ganske forutsigbart, men det har faktisk skjedd enkelte spennende endringer også. Lost in Translation og Stalker kom f.eks. ganske mye høyere enn jeg på forhånd ville gjettet. Fint å se at Avatar har falt ut også. Endret 9. januar 2012 av Era Vulgaris 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Overrasket over at Spring, Summer, Autumn, Winter... and Spring kom så lavt. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) 93/100 Mye bra film på listen. Endret 9. januar 2012 av Nopros Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Overraskende at Lost in Translation blir nummer 4. Ellers var det ikke mange bomber på topp 10. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) Ikke akuratt en original liste, men mye bra vel og merke. Selv har jeg sett alle sammen. Endret 9. januar 2012 av BadSmile Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Kult at Lost In Translation kom så langt opp, kjipt at Blue Velvet kom så langt ned. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Ikke mye å pirke på. Morsomt med Ringenes Herre så høyt opp, selv om jeg synes rekkefølgen er bakvendt. Men kom igjen folkens, Inception? ): Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Finfint, skal fikse det etterpå. Hei. Det er så flott du gadd å fikse lista og poste den da, din jævel! Jeg er et stort rasshøl. Aner ikke hva som hendte jeg, var meningen at jeg skulle fikse det. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Mye bra på den ferdige lista ja. Flott innsats Era. Har sett alle unntatt kortfilmen The Man Who Planted Trees. Jeg har hatt lyst til å se den veldig lenge nå. Men det er så vidt meg bekjent ikke mulig å få tak i kortfilmsamlingen den er en del av til en fornuftig penge. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Takk til Era Vulgaris som har organisert dette! Stalker må jeg se asap @Labraxas, regner med du allerede vet at den finnes lett tilgjengelig på youtube. Uansett anbefaler den veldig, men den er nok ikke på min personlige top 100 liste. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 The Man Who Planted Trees. Fantastisk film! Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) Har sett alle unntatt kortfilmen The Man Who Planted Trees. Jeg har hatt lyst til å se den veldig lenge nå. Men det er så vidt meg bekjent ikke mulig å få tak i kortfilmsamlingen den er en del av til en fornuftig penge. Det finnes i alle fall én Frédéric Back-samling som ikke er ekstremt dyr eller utilgjengelig. De har den bl.a. her. Vurderer å kjøpe den selv. Endret 9. januar 2012 av Era Vulgaris 1 Lenke til kommentar
afirm Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Er visst 11 filmar på lista eg ikkje har sett, får prøve å prioritere dei litt i månadane som kjem. Ser ut som ei flott liste. Godt å sjå at Lost in Translations kjem høgt oppe! Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Har sett alle unntatt kortfilmen The Man Who Planted Trees. Jeg har hatt lyst til å se den veldig lenge nå. Men det er så vidt meg bekjent ikke mulig å få tak i kortfilmsamlingen den er en del av til en fornuftig penge. Det finnes i alle fall én Frédéric Back-samling som ikke er ekstremt dyr eller utilgjengelig. De har den bl.a. her. Vurderer å kjøpe den selv. Se den du, den var jeg ikke klar over, mange takk skal du ha. Så der må jeg helt klart vurdere å gjennomføre et kjøp ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå