tazn Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hei. Er det noen andre enn meg her som skal opp til skriftlig eksamen i IT-2, den 21.11.11? Lenke til kommentar
Psycho Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Jeg skal. Kan noen legge ut forberedelsesdelen her? Endret 18. november 2011 av Umlaut Lenke til kommentar
tazn Skrevet 18. november 2011 Forfatter Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Her er den. REA3015 Informasjonsteknologi 2 forberedelse.pdf Endret 18. november 2011 av tazn Lenke til kommentar
Psycho Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Takker! Noen som har dannet seg noen tanker om hva som vil komme? Hva burde vi eventuelt øve oss på? Faila i dette faget i Juni, og ønsker å få det unna slik at jeg har et komplett vitnemål. Lenke til kommentar
xpokerx Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Takker! Noen som har dannet seg noen tanker om hva som vil komme? Hva burde vi eventuelt øve oss på? Faila i dette faget i Juni, og ønsker å få det unna slik at jeg har et komplett vitnemål. Er i samme båt. Da jeg leste om grafiske objekter ble jeg litt bekyrmet siden vi ikke brukte så mye grafiske objekter når vi hadde faget på skolen :S Lenke til kommentar
tazn Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 Noen som vet hvordan jeg får en knapp til å loade en ny .swf fil? Når jeg trykker på min, kommer den nye .swf over den andre, så blir bare rot. Lenke til kommentar
Psycho Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Synes ikke man fikk noen spesielt gode pekepinner fra den forberedelsesdelen. Vi opererer med C# her forresten. Siden eksamen er tredelt med en for flash, en for programmering og en hvor man skal skrive på så regner jeg med at den ikke er så komplisert at vi skal sette opp 6 bilder hvor man skal kunne klikke på de som er like. Jeg ser mer for meg at det blir en oppgave hvor vi skal sette opp flere alternativer hvor det kommer bilder opp av de alternativene man klikket på. Kan ikke tenke meg at vi skal lage noe så komplisert som dette: http://www.goboken.no/Spill/Finn-to-like-ABC/. Ville jo brukt flere måneder på noe lignende. Oppfordrer alle til å laste opp det man gjør, slik at andre kan få idéer og kanskje forbedre det. Merker at jeg er farlig nære å stryke igjen... Lenke til kommentar
tazn Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Noen som vet hva actionscript 3 koden som flytter meg til en ny swf er? Eller må jeg bare flytte meg til en annen frame? Lenke til kommentar
Psycho Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Noen som vet når vi får karakterene? Lenke til kommentar
Psycho Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Snakk om sola. Fikk den i dag. Relativt fornøyd med 3 mtp at jeg strøyk i møkkfaget sist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå