newben Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Hei, jeg er ganske ny på dette forumet og lurer på om det er noen gode pc folk her ute som kunne hjulpet meg. Vet dere om noen greie bærbare pcer som skal kunne takle Cod Mw3 greit for rundt 5000-7000 kr? Gidder liksom ikke å drasse rundt med en 30 kg stasjonær på lan, når jeg ikke har mulighet for bil. Jeg har et budsjett på rundt 5000-6000, men kan nok gå opp til 7000 kr. Jeg fant denne http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=647343#extra Hva synes dere? Takker for svar Endret 18. november 2011 av newben Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) noen spesielle ønsker som: skjermstørrelse, vekt og batteri? og bryr du deg veldig om byggekvaliteten? Edit: så ikke at du hadde noe om at du hadde sett på en den du fant er en god PC det . litt dårligere grafikkort enn den jeg fant, men det skal vel ikke telle noe siden MW3 krever ikke noe særlig styrke i det hele tatt Endret 18. november 2011 av olestokk Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-GT-540M.41715.0.html her kan du se hvor kraftig grafikkortet er (med fps test av forskjellige spill) Lenke til kommentar
newben Skrevet 18. november 2011 Forfatter Del Skrevet 18. november 2011 (endret) @olestokk Det er nok bare å få Cod Mw3 til å fungere greit på pcen som er mitt eneste ønske Men skjermen synes jeg ikke har noe spesielt å si, 15" er nok greit. Tyngde er heller ikke så viktig, men helst ikke altfor tung, skal jo tross alt ta pcen med meg når jeg skal på lan, etc. Batteri har ingenting å si, jeg kommer til å bruke lader når jeg er på den. Byggekvaliteten er ikke så viktig, den bør tåle litt så klart, men som sagt vil helst bare ha specs som takler de fleste spill. @Hardgamer Takk for linken! Vil være hjelpsom. Endret 18. november 2011 av newben Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 så på linken til hardgamer og fant ut at ytelses hoppet var bare 1% gå for den du fant du, den vil kunne kjøre MW3 på high med minimum 36 FPS Lenke til kommentar
newben Skrevet 18. november 2011 Forfatter Del Skrevet 18. november 2011 Takker, vil se nærmere på den pcen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå