Drugstar Genius Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Har en katt som lager noen helt sykt merkelige lyder som er en slags antydning til snorking, men katten er jo våken og ligger sånn halveis i en krok nå og kikker på meg. Noen som vet hva dette er eller opplved noe lignende før ? Endret 18. november 2011 av Vivarin Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Bikkja mi gjør det samme. Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 18. november 2011 Forfatter Del Skrevet 18. november 2011 Nå har ho holdt på i litt over en time Lenke til kommentar
Flying Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Kan være tett nese. Jeg har en katt med kronisk tett nese som lager snorkelyder selv i våken tilstand. Jeg ville snakket med dyrlegen, for dyret kan være sykt. Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Er du sikker på at han ikke bare maler veldig høyt? Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 22. november 2011 Forfatter Del Skrevet 22. november 2011 Er brennsikker på at katten ikke maler, den gjør det hele tiden hver gang jeg ser henne. Ute og inne og det blir vell høres det ut som. Må til dyrlegen med henne imorgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå