Gå til innhold

[Løst] canadagoosesalg.net? erfaringer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

ja det var jo det eg antok. måtte jo være for godt til å være sant. grunnen til at jeg egentlig vurderte det var at jeg så reklamen på face, og trodde fram til idag at det var noelunde seriøst. det er det så absolutt ikke.

 

 

Hei!

Var så "dum" og kjøpte jakke uten og undersøke litt først. Tenkte at når jeg hadde 30 dagers åpent kjøp og full returrett som de reklamerer for så ville det helt sikkert gå bra.

Etter to ukers tid ca fikk jeg jakken. Jakken var fake, det var ikke den modellen jeg hadde bestilt og str på jakken var helt merkelig. Så jeg fulgte anmodningene på siden om og sende mail og be om returseddel. Det tok tid før jeg fikk svar og bare totalt useriøse svar. 12 meldinger fram og tilbake uten noen som helst mulighet for og returnere jakken eller få pengene tilbake.

Aldri mere!! Rett og slett humbug !

Lenke til kommentar

En ting du skal merke deg om Canada Goose er det faktum at de ALDRI selges på salg - du får kanskje 100-300 kr rabatt hvis du er stamkunde, ellers ikke. Satser du på å kjøpe en original jakke anbefaler jeg å kjøpe de over disk i Norge.

 

Her er en liste over Canada Goose sine egne lister over fake utsalgssteder: http://www.canada-goose.com/counterfeiting/

Edit: Å hei, dette var litt av en bump Cathrine. Vel vel..

Endret av maggabo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...