kizzykazz Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hei, skal bruke Google Maps på ein nettstad, og har lagt inn ein liten kodesnutt med Google Maps JavaScript API V3. Så har eg laga diverse punkt i maps, og lagra dei som .kml. Korleis kan eg importere denne fila slik at desse punkta blir synt når kartet har lasta inn? På forhand takk Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Ville tatt en titt på dette biblioteket: http://code.google.com/p/geoxml3/ Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 21. november 2011 Forfatter Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Takker, har prøvd med litt fram men får det ikkje heilt til. Kartet kjem fram slik initialize() skal gjere, men det kjem ingen markørar på kartet. Har prøvd å sette inn diverse namn i "var myMap = new google.maps.Map(...);", men til ingen nytte... Ganske noob på JS så det er sagt... Så har eg også prøvd å lage ein function av det siste skriptet og kalle den på same måte som initialize() i body onload, men gjorde ikkje noko utslag.. Håpar nokon kan svare meg på det her! Her er det eg har av JavaScript i HTML; <script type="text/javascript" src="geoxml3.js"></script> <script type="text/javascript" src="ProjectedOverlay.js"></script> <script type="text/javascript" src="http://maps.googleapis.com/maps/api/js?sensor=true"> </script> <script type="text/javascript"> function initialize() { var latlng = new google.maps.LatLng(60.390452,5.323191); var myOptions = { zoom: 15, center: latlng, mapTypeId: google.maps.MapTypeId.ROADMAP }; var map = new google.maps.Map(document.getElementById("map_canvas"), myOptions); } </script> <script type="text/javascript"> var myMap = new google.maps.Map(...); /// Kva skal eg sette inn her?? var myParser = new geoXML3.parser({ map: myMap, processStyles: true, createMarker: addMyMarker, createOverlay: addMyOverlay }); myParser.parse(['minKML.kml']); function addMyMarker(placemark) { // Marker handling code goes here if (someCondition) { myParser.createMarker(placemark); } }; function addMyOverlay(groundOverlay) { // Overlay handling code goes here if (someCondition) { myParser.createOverlay(groundOverlay); } }; </script> </head> <body onload="initialize()"> Endret 21. november 2011 av kazzkizz Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 21. november 2011 Forfatter Del Skrevet 21. november 2011 Ordna seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå