AngryKid Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Har noen av dere sett noen type modding av dette kabinettet? jeg så en mod en eller annen plass, men klarer ikke huske hvor, der vedkommede hadde tatt ut CD-rom'en, og satt inn en 120mm vifte som blåste ut. Tro meg, den kassa der blir varm, så jeg vil gjerne ha noe mer kjøling i den, men det lar seg vanskelig gjøre, da det er så sinnsykt trangt. Tenker jeg blir å kjøpe meg en liten nusselig ekstern CD-rom, så har jeg jo all plassen jeg trenger til å mekke kjøling der cd-rommen nå står. Tenkte bare om noen hadde sett dette og eventuelt hadde noen bilder som jeg kunne titte på. Den er veldig sweet, men bråker faktisk endel, pga viftestøy. Kunne gjerne tenkt meg å kjøpe en annen lownoise 60mm vifte i stedet for den som fulgte med kjøleren, pluss byttet ut den viften som står i PSU'en, for den bråker også litt. Og så satt inn en 120mm i toppen, da tror jeg faktisk at det skulle bli kaldt nok. men skulle gjerne sett noen bilder av casemods på denne boksen, så om noen har noen, vennligst post link her. På forhånd takk. Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Shuttle PCene ligner jo ganske mye, sjekk dette forumet for bilder av diverse mods som har blitt gjort Mod'en du vil ha refereres til som "blowhole mod". Sikkert en del der som kan funke på PCen din også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå