TheRocky Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Heihei folkens jeg trenger litt hjelp med en rle lekse. Noen som kan hjelpe meg med å nevne noen sanger og bøker som handler noe om i kristendommen og hvor man finner det i bibelen? Setter stor pris på om noen kan hjelpe meg med det Lenke til kommentar
spamex Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Heihei folkens jeg trenger litt hjelp med en rle lekse. Noen som kan hjelpe meg med å nevne noen sanger og bøker som handler noe om i kristendommen og hvor man finner det i bibelen? Setter stor pris på om noen kan hjelpe meg med det Du har 66(?) bøker i bibelen som handler om kristendommen. Lenke til kommentar
TheRocky Skrevet 18. november 2011 Forfatter Del Skrevet 18. november 2011 Heihei folkens jeg trenger litt hjelp med en rle lekse. Noen som kan hjelpe meg med å nevne noen sanger og bøker som handler noe om i kristendommen og hvor man finner det i bibelen? Setter stor pris på om noen kan hjelpe meg med det Du har 66(?) bøker i bibelen som handler om kristendommen. sant det, men hva med sanger ? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Ingen sanger i bibelen, men mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar
TheRocky Skrevet 18. november 2011 Forfatter Del Skrevet 18. november 2011 Sanger med kristen tema og hvor man finner temaet i bibelen om du skjønner Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Finner man "sanger" i bibelen? P: Finner man ikke den slags i salmebøker? http://www.vpgo.net/salmer.html Endret 18. november 2011 av Star Fox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå