Querke Skrevet 18. november 2011 Rapporter Del Skrevet 18. november 2011 Heisann! Jeg formaterte PC'en i går, og funker ikke skjermkortet (bruker mobile intel grafikk ting i stedet). PC'en klarer å registrere at skjermkortet er der (jeg ser den i device manager). Men, errorkoden "This device cannot start. (Code 10)" vises når jeg trykker på skjermkortets egenskaper. Jeg avinnstallerte kortet, og innstallerte det på nytt med nye drivere. Når jeg restartet PC'en (automatisk restart) så fikk jeg feilmelding om at "device driver software was not successfully installed." Kortet er ati mobility radeon HD 4330 (bærbar PC). Har vært inne på BIOS å prøvd å sjekket noen småting der, men fant ikke noe som kunne hjelpe meg. (Har hørt at man kan endre på "Assign IRQ to VGA" til "enabled" for å fikse dette, men fant ikke den innstillingen). Har ikke de gamle CD'ene med driverne på. Så vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Trenger all hjelp jeg kan få. Takk takk Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 18. november 2011 Rapporter Del Skrevet 18. november 2011 Drivere skal være mulig å laste ned fra OEM om du har en laptop. For skrivebordsmaskiner er det bare å laste ned riktig utgave av Catalyst Control Center. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå