LOLBESSE Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Så jeg plukket ned den gamle PCen vår fra hylla for litt siden, og strømmen og alt virket, men når jeg skulle koble den til skjermen min virket det ikke. Hvis detaljene har noe å si er skjermen en BenQ(husker ikke versjon) og PCen er en Tundra (skikkelig gammel, husker ikke nøyaktig navn på denne heller). Den er vel rundt 10 år gammel, kanskje 15. Jeg var 4 år gammel når vi fikk den så husker ikke så veldig godt :S I såfll så koblet jeg den til med en S-Video kabel og den bare fortsetter å si "no signal"! ? PCen sviver og tastaturet begynte å lyse så det virker ihvertfall. Googlet det og fikk opp noe om videocard og litt sånn. Noen ideer om hvordan fikse det? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
SirChris Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Videokortet støtter kanskje ikke DVI signal? Lenke til kommentar
Kjellvez Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Du kan ikke koble til s-video og forvente å få bilde. koble til med vga, dvi eller bedre Lenke til kommentar
LOLBESSE Skrevet 18. november 2011 Forfatter Del Skrevet 18. november 2011 wooow, kødda xD asså det var VGA jeg bare blanda de litt :/ sorry Lenke til kommentar
LOLBESSE Skrevet 18. november 2011 Forfatter Del Skrevet 18. november 2011 får fortsatt ikke bilde! av en eller annen grunn fikk jeg det istad EN gang og den viste litt specs og sånn men nå virker det ikke igjen... har prøvd på to skjermer. Tenkte ikke så mye over det når jeg fikk bilde men husker at den har Pentium II prossessor og at det sto "Searching for boot from CD" i bunnen. Antar at den da ikke har no operativsystem og ikke er kompitabel med Win XP siden den CDen stod i og den fant ikke noe operativsystem på den :/ Lenke til kommentar
LOLBESSE Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 bump,noen som har ideer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå