SirChris Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hei! Skal til å kjøpe en stasjonær PC. Har funnet frem til et tilbud som jeg syntes er mer enn akseptabelt, men er litt usikker på kvaliteten på alle komponentene. Slik ser den ut; Inneholder: AMD AM3 Athlon II X2 260 Kingston DDR3 1333MHz 8GB KIT CL9 Corsair SSD Nova Series™ 2, 60GB Sapphire Radeon HD6570 1GB ULTIMATE Gigabyte GA-880GM-UD2H, Socket-AM3 Sony DVD±RW AD-5280S-0B BLACK/SATA Silver Power SP-SS500 500W PSU Cooler Master CM 690 II Advanced Sort Ahead Nero 10 Essentials OEM CyberLink DVD Suite 7 XP/Vista/Windows7 Vil dette være nok til å spille Skyrim, FM12, Assassins Creed Rev. Etc på høy oppløslighet? Hvis ikke; hvilke komponenter bør jeg evt. bytte ut? Takker for svar på forhånd Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Det er et greit oppsett for en HTPC eller allround multimedia maskin, men spillytelsen er ikke god så du kan glemme og spille nyere spill på det oppsettet der. For å komme opp i riktig klasse ang spillytelse så må du opp i HD 6870 eller GTX 560, ihvertfall for å kunne spille i high. Og da bør du nok ta en kjappere cpu også men det er ikke den største utgiften. Og skal du ha muligheten til å oppgradere skjermkortet ditt senere så vil jeg si at du bør opp i AMD Phenom II X4. 1 Lenke til kommentar
jonskja Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 hvor mye vil dette komme til å koste? komplett har noen tilbud på pc'r i helga som er ferdigbygget, og som ligger godt under nypris Lenke til kommentar
jonskja Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=654243 her har du for eksempel en pc som er til en billig pris der hvor du kun trenger å kjøpe til Windows(antar at du bruker det) og en SSD hvis du har ønske om det. Blir ikke store summen til slutt det for et ganske bra skjermkort og en brukbar prosessor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå