hakongram Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Noen som vet hvor jeg kan få tak i sånne? Kikket på biltema uten å finne noe. Sliter med at den ene henger seg opp når jeg bruker spylervæske. Dette fordi det kun er holderne som sitter på, de gamle viskerne knakk. Er en liten flat tapp med et firkantet hull i midten nå. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 motoren som er gåen. nissan forhandler selger sikkert men koster nokk sikkert over 2000 hos de og du kan jo sjekka ebay og finndeler.no Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 Den fungerer så fort jeg løfter litt på den, virker bare som at den stopper midt på lyset og står og spinner. Kanskje like greit å fjerne de hvis jeg ikke finner en billig løsning på det.... Lenke til kommentar
1915 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 ALLE biler som har lykteviskere får dette problemet når bilen har gådd ca 100 000 km. da slutte viskermotorene for lyktene å streike. først haller de. så funker de av og til og så kan de gå litt og stoppe og så funker de ikke i det hele tatt. mange gidder ikke fikse dette. men er bilen i bra stand ellers og man har planer om å ha den noen år til så kan man jo vurdere å kjøpe nye. for brukte er det liten vist i å kjøpe siden man ikke vet tilstand og hvor lenge de funker. i tilleg må man ta av frontfangeren for å bytte dem. vet hvertfall at jeg måtte av med fangeren på p10'n for å bytte dem. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Eg røska dei ut og kasta dei langt vekk når eg kjøpte bilen (Primera P11). Har aldri hatt bruk for sånt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå