Gå til innhold

veldig mye aktivitet på min bærbare pc uten at jeg gjøre noe

wil

Anbefalte innlegg

sitter med både den nye maskina mi, og laptoppen min ved siden av meg nå. sitter å surfer å greier å laptoppen min står pent og pyntelig på plassen sin, jeg holder bare på med ny-maskina mi nå, men allikevel så står laptoppen på. har full kontroll på hva som skjer med begge pc`ene så det går greit, men istad mens jeg hørte på musikk så ble det veldig mye aktivitet på laptoppen uten at jeg gjorde noe på den. den står tilogmed uten noen vinduer oppe, eller noen ting. det er bare et par program som er installert på den også: Norton Internet Sec 2002, Office og Front Page 2000, lurer på hva det kan være :roll:

Noen forslag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har akkurat formatert den. formaterte den på Tirsdag tror jeg det var, eller var det i går? nei tror det var i går. det ble så mye krøll med laptoppen så jeg formaterte den, var på nett med den i ca. 1 time for å laste ned oppdateringer, og installere norton, nå står den ikke på nett. ingen cd plate eller dvd plate i dvd spilleren heller.

hmmm.

Ser at jeg unasett må laste ned de nyeste Live update oppdateringene. hmmm, jeg har ikke fjerna Spywaren som ligger i Windows enda, det er faktisk mye bugs som skjuler seg i Windows når den installeres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...