nahoy Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Jeg er 3. års datastudent, og ser meg om etter sommerjobb, jeg har to stående jobbtilbud, der jeg jobbet i fjor, med en månedslønn på 28500, og et annet sted for 27000. I fjor var jeg bare glad for å få en sommerjobb (ikke mange som er interessert i 2. årsstudenter), men i år føler jeg at jeg kan være litt mer picky. Av dere andre som har hatt sommerjobb, evt dere som ansetter sommerstudenter, hva er en vanlig lønn? Jeg har selvfølgelig ikke tenkte til å la lønnen ene og alene avgjøre hvor jeg skal jobbe, men akkurat nå frister ikke det ene stedet veldig mye mer enn det andre, og jeg lurer på om jeg derfor burde prøve å forhandle fram en bedre lønn. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Den månedslønnen tilsvarer vel omtrent det man kan forvente og få i startlønn etter endt datastudier så det er ikke noe feil med det. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Litt lettere hjelpe deg hvis du forteller litt om hva jobben faktisk går ut på? Stor forskjell på å sitte i support og å være utvikler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå