Abnorm Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Av en eller annen grunn, har jeg fått et merkelig problem som jeg håper noen kunne hjelpe meg med. Alle mine trådløse enheter, mister forbindelsen til nettverket. (Men det er etter når stasjonær PC blir skrudd av). Skrur jeg på den stasjonær PCen igjen, oppleves nettverket som meget ustabilt. Har prøv å sette opp Apple Time Capsule på nytt, da virket alt 100% en god stund (noen uker), men nå har problemet altså kommet på nytt. Av en eller annen grunn, føler jeg at den stasjonær PCen som er problemet, for det er etter jeg skruer av denne, problemet oppstår. Har prøvd med å dra ut nettverkskabelen til PC, dette resulterer i det samme. Mitt nettver ser slik ut: SpeedTouch (Modem fra Telenor) --> Apple Time Capsule --> Stasjonær PC Extend network 2x Airport express (Disse står plassert på to ule steder i huset). Av trådløse enheter har jeg: 2x MacBook pro 1x iPad 1x iPhone (Alle enhetene opplever samme problem med nettverket). NB: Selv om de trådløse enhetene mister nettverket, kan jeg fremdeles surfe med den stasjonære. Alle enheter (Apple Time Capsule, Airport express lyser grønt). Endret 18. november 2011 av frecjoha Lenke til kommentar
jhammer Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Den stasjonære er koblet til med kabel eller? Det høres ut som om du har problemer med en av de trådløse basestasjonene. Hva skjer hvis du skrur de av, venter en stund og setter de på igjen. Samme problem eller? Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 Den stasjonære er koblet til med kabel eller? Det høres ut som om du har problemer med en av de trådløse basestasjonene. Hva skjer hvis du skrur de av, venter en stund og setter de på igjen. Samme problem eller? Den stasjonære er koblet til med kabel ja. Om de trådløse basestasjonene (Airport express) er skrudd av, gir ingen resultatt. Det ikke jeg forstår er: Hvorfor virker ikke "Apple Time Capsule" når den stasjonære ikke er slått på? Dette skal jo virke uavhengi av hverandre!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå