snowbot Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hei. jeg tenkte jeg skulle få sjekket om passordet på routeren min er bra nok så det ikke blir cracket. er det noen av dere som vet om et bra wep/wap crack/hack program, eller en måte jeg kan prøve og cracke router passordet mitt igjennom win 7? takker for alle svar Mvh Kris Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Du bør ha kunnskaper om dette emnet, men søk litt rundt på google så finner du mange måter man kan cracke WEP 2. Aldri gjort det selv, og jeg tror det er veldig vanskelig, men du finner alt du trenger på google. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Ikke direkte et hacke-program, men Password Haystack kan fortelle deg noe om 'styrken' på passordet ditt. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Jeg vet om venner som har brukt airsnort, fikk det aldri til å fungere selv dog, programmet er vist designet til at du prøver å logge deg på ruteren, for så og "Lurke" og fange opp signaler den sender med andre pc'er, og de-kyrptere dette for så å stjele passordet slikt... som sagt ingen god erfaring med det, men bare å lese en guide Lenke til kommentar
jhammer Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Jeg går ut fra at du mener WPA og ikke Wap? Wep gir deg dårlig beskyttelse og brukes knapt i dag. Det finnes forskjellige varianter av WPA og WPA er relativt trygt å bruke som beskyttelse på nettet ditt så lenge du bruker et rimelig greit passord. I siste instans er det passordet du bruker som betyr mest for hvor sikkert ditt nett er. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Backtrack Brukt det selv med suksess. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå