kbm Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Ser det er så mye snakk om FX og Radeon kort her....og i den forbindelse lurer jeg på om det er noen som har erfaring med 3d Labs Wildcat kort? og om de er bra, og hvilke bruksområder disse kortene fungerer best på? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg har ikke den største innsikten i 3d labs sine kort, men så vidt jeg vet er disse rettet mot workstation maskiner. Til bruk i CAD, 3d rendering osv... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg har ikke den største innsikten i 3d labs sine kort, men så vidt jeg vet er disse rettet mot workstation maskiner. Til bruk i CAD, 3d rendering osv... Ja, helt riktig. Fadern jobba faktisk i selskapet som utviklet Wildcard.. (InterGraph) Lenke til kommentar
kbm Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 så dette er ikke et kort som ville fungere bra til feks. spill o.l. Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Da hadde det sikkert vaert mere omtale av disse kortene så jeg tror ikke det nei :[ -Sandiz- Lenke til kommentar
corcky Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg hadde et VP 560 kort. Som sagt før er det ikke rettet mot spillemarkedet men det klarte seg relativt brukbart i spill. Det har støtte for DX8 og på en PIIIs 1300 fikk jeg 5500 poeng i 3d mark 2001. Bildekvaliteten var også nydelig. Til direct 3d spill er VP560 det beste fordi det støtter en teknologi som heter "slipstream" som fungerer på samme måte som Kyro kortene sin "Tile based rendering". Dette gjør at kortet er en god del kjappere en sine storebrødre. Har sett tester der det slår et VP 870 med nærmere 100%. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå