finfyr Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Hei dere! Sitter og leker meg med nukephp, har ingen erfaring med dette, Kom borti et problem, etter at jeg har uploadet nukephp og phpMyAdmin 2.5.3-rc1. Har webhotell fra Ispnor som skal støtter: PHP version 4.3.2 og MySQL version 4.0.14-standard. Noen som kan hjelpe meg ut av dette, står liksom fast med denne feilmeldingen. Takk! Welcome to phpMyAdmin 2.5.3-rc1 phpMyAdmin tried to connect to the MySQL server, and the server rejected the connection. You should check the host, username and password in config.inc.php and make sure that they correspond to the information given by the administrator of the MySQL server. Error MySQL said: #1045 - Access denied for user: 'root@localhost' (Using password: NO) Lenke til kommentar
[kami] Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 se i config.inc.php og sjekk at du bruker riktig brukernavn og passord (og evt. host) Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Fikk ordnet det forrige problemet, men har fått et nytt. Fått lagt inn nukephp, men sliter litt nå. Får feilmeldinger når en skal registrere seg på siden min.: Warning: get_lang(modules/Forums/language/lang-norwegian.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/finfyr3/public_html/html/mainfile.php on line 183 Finfyr.com! Lenke til kommentar
[kami] Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 ser ut som den ikke finner fila du spør etter (lang. norwegian saken) med andre ord... det den spør etter på linje 183 i koden din (mainfile.php) finner den ikke. ellers kan jeg vel bare si rtfm. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 rtfm? Hva er mulige måter å rette feilen på da? Noen som har noen tips? Kan særdeles lite om slikt selv... Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 Når en prøver å registrere seg, funker alt bra helt til en skal svare på mailen. Altså den linken som kommer i mailen, der en skal gå inn for å aktivere selve registreringen. Først da kommer det feil, og dette finner jeg ikke ut av. Noen som gidder ta en titt? http://www.finfyr.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå