wasco Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Fyret Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Du er god på dette,og kunne ikke sees om du ikke hadde sagt det/lagt ut en annen versjon...meget bra v1 og godt jobbet;) Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Hehe jeg kvakk i stolen, hva har jeg gjort nå da, det var jo ikke det bildet jeg har lastet opp, men så ser jeg at det er deg og at bildet er av en mye bedre å finere utgava en det jeg har hatt ute av fyret "vårt" her på digit, flott bilde av fyret "vårt" dette Wasco Endret 18. november 2011 av Kjell Arne Stava Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 må jo si at resultatet ble naturtro.. lurer litt på hvor lang tid du bruker på et slikt bilde? Lenke til kommentar
karoald Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Fint bilde med flott jobbing Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hadde du ikke fortalt at bilde var manipulert ville jeg "gått rett på". Et flott bilde ble det. Husk: Temadag på søndag! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 18. november 2011 Forfatter Del Skrevet 18. november 2011 Du er god på dette,og kunne ikke sees om du ikke hadde sagt det/lagt ut en annen versjon...meget bra v1 og godt jobbet;) Takk for kommentaren Hehe jeg kvakk i stolen, hva har jeg gjort nå da, det var jo ikke det bildet jeg har lastet opp, men så ser jeg at det er deg og at bildet er av en mye bedre å finere utgava en det jeg har hatt ute av fyret "vårt" her på digit, flott bilde av fyret "vårt" dette Wasco Viste ikke at du hadde lagt ut et bilde av Moljå... Men takk for kommentaren må jo si at resultatet ble naturtro.. lurer litt på hvor lang tid du bruker på et slikt bilde? Takk for kommentaren. Hvor lang tid jeg bruker - hmm, det tenker jeg vel ikke på. Jeg gjør litt nå og litt da. Men skulle jeg satt meg ned og gjort alt på en gang, så ville det vel tatt 30-40 minutter Fint bilde med flott jobbing Takk for kommentaren Hadde du ikke fortalt at bilde var manipulert ville jeg "gått rett på". Et flott bilde ble det. Husk: Temadag på søndag! Takk for kommentaren - skal huske på temadagen ja Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Godt eksempel på de mange fordelene med å lære seg PS. Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Ikke værst å forandre landskapet på en så naturtro måte.. Godt gjort...Dette er noe du kan, og er inspirerende for andre... Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Du er god på dette,og kunne ikke sees om du ikke hadde sagt det/lagt ut en annen versjon...meget bra v1 og godt jobbet;) Takk for kommentaren Hehe jeg kvakk i stolen, hva har jeg gjort nå da, det var jo ikke det bildet jeg har lastet opp, men så ser jeg at det er deg og at bildet er av en mye bedre å finere utgava en det jeg har hatt ute av fyret "vårt" her på digit, flott bilde av fyret "vårt" dette Wasco Viste ikke at du hadde lagt ut et bilde av Moljå... Men takk for kommentaren må jo si at resultatet ble naturtro.. lurer litt på hvor lang tid du bruker på et slikt bilde? Takk for kommentaren. Hvor lang tid jeg bruker - hmm, det tenker jeg vel ikke på. Jeg gjør litt nå og litt da. Men skulle jeg satt meg ned og gjort alt på en gang, så ville det vel tatt 30-40 minutter Fint bilde med flott jobbing Takk for kommentaren Hadde du ikke fortalt at bilde var manipulert ville jeg "gått rett på". Et flott bilde ble det. Husk: Temadag på søndag! Takk for kommentaren - skal huske på temadagen ja Problemer med Firefox?..ja skal ikke komme med noen teorier,men aldri opplevd dette problemet..er for øvrig en Firefox 9 og få nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg