Gå til innhold

BK: Fyret

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du er god på dette,og kunne ikke sees om du ikke hadde sagt det/lagt ut en annen versjon...meget bra v1 og godt jobbet;)

Takk for kommentaren :)

Hehe :) jeg kvakk i stolen, hva har jeg gjort nå da, det var jo ikke det bildet jeg har lastet opp, men så ser jeg at det er deg og at bildet er av en mye bedre å finere utgava en det jeg har hatt ute av fyret "vårt" her på digit, flott bilde av fyret "vårt" dette Wasco :)

Viste ikke at du hadde lagt ut et bilde av Moljå... :)

Men takk for kommentaren

må jo si at resultatet ble naturtro.. lurer litt på hvor lang tid du bruker på et slikt bilde?

Takk for kommentaren.

Hvor lang tid jeg bruker - hmm, det tenker jeg vel ikke på. Jeg gjør litt nå og litt da. Men skulle jeg satt meg ned og gjort alt på en gang, så ville det vel tatt 30-40 minutter

Fint bilde med flott jobbing

Takk for kommentaren

Hadde du ikke fortalt at bilde var manipulert ville jeg "gått rett på".:) Et flott bilde ble det.

Husk: Temadag på søndag!

Takk for kommentaren - skal huske på temadagen ja :)

Lenke til kommentar

Du er god på dette,og kunne ikke sees om du ikke hadde sagt det/lagt ut en annen versjon...meget bra v1 og godt jobbet;)

Takk for kommentaren :)

Hehe :) jeg kvakk i stolen, hva har jeg gjort nå da, det var jo ikke det bildet jeg har lastet opp, men så ser jeg at det er deg og at bildet er av en mye bedre å finere utgava en det jeg har hatt ute av fyret "vårt" her på digit, flott bilde av fyret "vårt" dette Wasco :)

Viste ikke at du hadde lagt ut et bilde av Moljå... :)

Men takk for kommentaren

må jo si at resultatet ble naturtro.. lurer litt på hvor lang tid du bruker på et slikt bilde?

Takk for kommentaren.

Hvor lang tid jeg bruker - hmm, det tenker jeg vel ikke på. Jeg gjør litt nå og litt da. Men skulle jeg satt meg ned og gjort alt på en gang, så ville det vel tatt 30-40 minutter

Fint bilde med flott jobbing

Takk for kommentaren

Hadde du ikke fortalt at bilde var manipulert ville jeg "gått rett på".:) Et flott bilde ble det.

Husk: Temadag på søndag!

Takk for kommentaren - skal huske på temadagen ja :)

Problemer med Firefox?..ja skal ikke komme med noen teorier,men aldri opplevd dette problemet..er for øvrig en Firefox 9 og få nå;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...