Gå til innhold

Gamer.no søker MMO-skribenter (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm, jeg er ikke atten ennå men lurte på om jeg skrev en frivillig anmeldelse på Firefall til jul om jeg kunne sende den inn og kanskje få den vist på gamer.no om den kommer forbi eventuelle kvalitetskontroller?

Har alltid hatt lyst til og skrive for gamer.no og det hadde vært ganske moro :)

Om noen dedikerte skribenter skulle skrive den hadde det nok vært prio på dem da, men skader ikke og spørre håper jeg.

nevnte jeg frivillig?

Endret av Maniox
Lenke til kommentar

Jeg har en brennende interesse for mmos og har spillt siden Everquest 1 var i beta stadiet, dessverre så tror jeg ikke dette ville vært lukrativt nok med mindre jeg var en student med ustabil inntekt og stabilt studielån. Freelance anmelder for mmos, hvorav det kommer ut veldig få spill som er verd å anmelde (si det kommer 3-4 verdige innen denne kategorien i året), tror jeg ikke vil gi nok kjøtt på brødskiva i forhold til jobben man legger i det. Det dere burde gjort er å ha en "kanal" for store mmo spill, med løpende oppdateringer av patcher osv. Hvis dere har en ansvarlig for 4-5 store mmos, så tror jeg dette kunne skapt mange pageviews, og stødigere pageviews..og også en mer omfattende stilling.

Endret av Eldrach
  • Liker 1
Lenke til kommentar

dessverre så tror jeg ikke dette ville vært lukrativt nok med mindre jeg var en student med ustabil inntekt og stabilt studielån. Freelance anmelder for mmos, hvorav det kommer ut veldig få spill som er verd å anmelde (si det kommer 3-4 verdige innen denne kategorien i året), tror jeg ikke vil gi nok kjøtt på brødskiva i forhold til jobben man legger i det.

Husk at det er mange artikler om hvert spill i løpet av et år. Alt fra nyheter, sniktitter, intervjuer og andre typer reportasjer. Det er som beskrevet i saken ikke bare selve anmeldelsene vi søker skribenter til, men den totale oppfølgingen av sjangeren og spillene som preger den.

Endret av TST
Lenke til kommentar

Støtter Eldrach med tanke på at det er alt for lite info rundt mmo`s på norske spill sider, har gamer.no no planer om eventuelt lage en liten del av siden sin dedikert til mmo`s ? tenker jeg typ rundt sånn mmo-champion er, bare for mmo`s generelt, litt info , screenshots, kansje litt patchnotes fra spill f.eks

Lenke til kommentar

Er vi ikke mer en 30 000, syns det var litt lite. :p

Hvis det er 30 000 HVER dag bare på gamer.no er ikke det så dårlig. Blir gøy å se hvem som får jobber pg hvordan han/ham skriver på! Hadde jeg hatt tid så skulle jeg ha sendt inn en anmeldelse, men eksamene tar på for en student på denne tiden:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...