garnish Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg må oppgradere operativsystemet på min bærbare fra XP Home til Pro - var dum nok til å gå for light-versjonen og får visstnok ikke opprettet en VPN-forbindelse (hjemmekontor) med Home. Ser at det er halv pris hvis jeg kjøper dette i USA ($149 hos Amazon.com) i forhold til MPX og andre nettbutikker her hjemme. Har noen bekjente som skal bortover om noen uker. Er det noen som har erfaringer med om dette er problemløst, sånn i forhold til lisens og/eller andre ting. Jeg har norsk versjon av XP Home, går det da greitt å oppgradere til engelsk? Takker for svar!! Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 I tidligere versjoner jeg har prøvd må du ha samme språk ihvertfall. Lenke til kommentar
garnish Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 Det stemmer visst. Fikk svar fra Microsoft.no, der de sier at XP norsk og XP engelsk versjon er to helt forskjellige programmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå