henriettehc00 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 isklar er ikke konkurs men har inngått frivvillig gjeldforhandlinger, de har gått kraftig i underskudd de senere årene, og trenger hjelp med å markedsføre produktet sitt for å komme på beina igjen, det er her vi kommer inn i bilde. tipper det blir en del spørsmål om dette på mandag! Lenke til kommentar
chjohan Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Noen som har noe om sammenhengen mellom markedsføringsarbeid og personalressurser? HJELP!!!! http://www.incentivecentral.org/business_motivation/whitepapers/human_resources_and_marketing.1837.html Lenke til kommentar
BrukerT Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Ser ut som Isklar meldte konkurs for 8 uker siden. eller så har jeg sett helt feil.. Hvor står det? Lenke til kommentar
tobbe667 Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Fortsatt ingen som har laget en situasjonsanalyse av Isklar? Fant en link med mye bra info.Info om Isklar Hvis noen har tanker rundt/laget en situasjonsanalyse ville det vært til stor hjelp om jeg fikk se Lenke til kommentar
henriettehc00 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Fortsatt ingen som har laget en situasjonsanalyse av Isklar? Fant en link med mye bra info.Info om Isklar Hvis noen har tanker rundt/laget en situasjonsanalyse ville det vært til stor hjelp om jeg fikk se http://joelhayes2.blogspot.com/2011/09/isklar-water-swot-analysis.html Vet ikke hvor relevant denne er, men er hvertfall en swot analyse av isklar Lenke til kommentar
Miccoli Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Øver til denne jeg også. BLir dermed min min første skriftlige eksamen i denne typen fag. Noen som har noen tips til hva man bør ta for seg når man går gjennom hele flaskevann markedet? Hvor mye? I tillegg til hvordan man bør håndtere bruken av hjelpemidlene man tar med seg til eksamen på best mulig måte for effektiv bruk av tiden? Fant et ganske bra intervju om markedsjefen i isklar: http://www.markedsheltene.no/intervjuet/cathrine-aasen-markedssjef-i-isklar/ Lenke til kommentar
Whoshotya Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Noen som har noe om sammenhengen mellom markedsføringsarbeid og personalressurser? hadde satt veldig stor pris på det. trenger hjelp:( Lenke til kommentar
buzze10 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Hvilken oppgaver trur dere vi får imorgen på eksamen ? Lenke til kommentar
Whoshotya Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Hvilken oppgaver trur dere vi får imorgen på eksamen ? Tror ihvertfall situasjonsanalyse Lenke til kommentar
Miccoli Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Lurer på det med sammenhengen mellom personalressurser og markedkommunikasjon? Lenke til kommentar
tobbe667 Skrevet 21. november 2011 Forfatter Del Skrevet 21. november 2011 Når får vi karakter på eksamen? Lenke til kommentar
martheee Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Når får vi karakter på eksamen? Fellessensuren er 3. januar 2012 Lenke til kommentar
HeidiTveisme Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Hei. Jeg har prøvemuntlig eksamen i Markedsføring og Ledelse 2 nå på torsdag. Også har jeg fått oppgaven: "vurder sammenhengen mellom samfunnsansvar og omdømme til flaskevannprodusentene" Er det noen som kan hjelpe meg? Sliter i faget og vil så gjerne stå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå