Millmax Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hei! Sitter med en defekt Corsair Force F120 kjøpt hos Amentio for snart et år siden. Nå har jeg to valg mht retur: * Maile Amentio og forsøke å få et returnummer hos dem * Opprette RMA sak direkte med Corsair Hva ville du gjort? Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Jeg aldri handlet hos Amentio, så dermed ville jeg ikke hatt den problem stillingen. Men visst du vil ha noe håp om å få erstattet den SSDen din tror jeg at jeg ville gått for en RMA direkte til Corsair. Amentio har vel eh ikke akkurat så mange fans her på forumet etter det jeg har lest i allefall. Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 18. november 2011 Forfatter Del Skrevet 18. november 2011 kremt.... Amentio gikk jo konkurs i mai Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 kremt.... Amentio gikk jo konkurs i mai De er startet opp igjen. Samme gjelder Datakjeden. De gikk sammen og gikk konk. Så startet de opp igjen selskapene seperat. Lenke til kommentar
Skognisse Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Corsair support er overlegen , ville bare tatt det direkte med de. Eneste, husk å sende med Proforma faktura (eksport faktura som viser at du sender den ut av landet for bytte/reparasjon) Så er du garantert å slippe toll/moms når du får ny tilbake på rep. Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 18. november 2011 Forfatter Del Skrevet 18. november 2011 Hva innebærer det å lage en eksportfaktura? Hva skal jeg skrive der? Vil det være ordrebekreftelsen fra amentio + RMA fra Corsair? Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Send en mail til RMA hos Amentio, de skal kunne fikse kvittering. De gjorde iallefall det på mitt headsett. Men selve returen må du ta med Corsair, da nye Amentio ble kjøpt opp og er et nytt selskap (sånn som jeg forstod det). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå