Gå til innhold

BK: Early Mornin'

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først og framst liker jeg det fine lyset som treffer trærne midt i motivet, og noe av de samme fargene som blir hentet opp i soloppgangen.

Uskarpheten kommer ført til syne i fullformat, så det tar jeg ikke så høytidlig.

Om bilde heller til høyre eller ikke er lett å måle på taket av byggningen.

Enten er den gamle låven, eller hva det er litt skjeiv, eller så er bildet skjeivt :)

Lenke til kommentar

Først og framst liker jeg det fine lyset som treffer trærne midt i motivet, og noe av de samme fargene som blir hentet opp i soloppgangen.

Uskarpheten kommer ført til syne i fullformat, så det tar jeg ikke så høytidlig.

Om bilde heller til høyre eller ikke er lett å måle på taket av byggningen.

Enten er den gamle låven, eller hva det er litt skjeiv, eller så er bildet skjeivt :)

Tror nok bildet er skeivt,selv med stativ...var mørkere enn det ser ut som her,og selv med vater må en liksom se på kamera i håp om att det står rett i mørket.Ja kunne vel hatt en liten maglight..hmm...ett julegave tips til...har jo en da,men er av de største og ikke så praktisk å ha med seg..mer til å slå ihjel Elg med de..hehe;)

Lenke til kommentar

Eg stikker ikke nasen inn i bilde og synfarer det med lupe--eg ser helheten i bilde om det fenger--og det synest eg dette bilde gjer-nyderleg lys du har fanget/og litt uvanleg komp som gjer meg litt nysjerrig---om det er skjeivt/støy og uskarp, det bryr eg meg lite om her -for slikt veit du like godt om som meg korleisen det skal vere i eit bilde.Eit bra bilde---

Lenke til kommentar

Nydelig himmel og liker lyset bak trærne,samt tåkehaver.Flott skue...

:thumbup:

Eg stikker ikke nasen inn i bilde og synfarer det med lupe--eg ser helheten i bilde om det fenger--og det synest eg dette bilde gjer-nyderleg lys du har fanget/og litt uvanleg komp som gjer meg litt nysjerrig---om det er skjeivt/støy og uskarp, det bryr eg meg lite om her -for slikt veit du like godt om som meg korleisen det skal vere i eit bilde.Eit bra bilde---

:thumbup:

Vakker himmel og fin tåke med flott lys nede til høyre. :) Synes bygningen er noe mørk. Kunne muligens lettet opp en tanke?

Husk: Temadag på søndag!

Skal se om jeg ikke finner noe til temadagen,,skal bort den dagen...så får samfare disken min :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...