Jan Erik Engan Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Early Mornin' Bildet er fjernet. Beskrivelse: Tatt tidligere i høst.Stativ og trådutløser,bulb.Lukker skal være 17sek.Virker kanskje noe uskarpt,men mener nå det skyldes tåke/dis jeg da;) Ja ser det kunne vært rettet ørlite..luter litt mot høyre? Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Først og framst liker jeg det fine lyset som treffer trærne midt i motivet, og noe av de samme fargene som blir hentet opp i soloppgangen. Uskarpheten kommer ført til syne i fullformat, så det tar jeg ikke så høytidlig. Om bilde heller til høyre eller ikke er lett å måle på taket av byggningen. Enten er den gamle låven, eller hva det er litt skjeiv, eller så er bildet skjeivt Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. november 2011 Forfatter Del Skrevet 18. november 2011 Først og framst liker jeg det fine lyset som treffer trærne midt i motivet, og noe av de samme fargene som blir hentet opp i soloppgangen. Uskarpheten kommer ført til syne i fullformat, så det tar jeg ikke så høytidlig. Om bilde heller til høyre eller ikke er lett å måle på taket av byggningen. Enten er den gamle låven, eller hva det er litt skjeiv, eller så er bildet skjeivt Tror nok bildet er skeivt,selv med stativ...var mørkere enn det ser ut som her,og selv med vater må en liksom se på kamera i håp om att det står rett i mørket.Ja kunne vel hatt en liten maglight..hmm...ett julegave tips til...har jo en da,men er av de største og ikke så praktisk å ha med seg..mer til å slå ihjel Elg med de..hehe;) Lenke til kommentar
Solveig N. Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Nydelig himmel og liker lyset bak trærne,samt tåkehaver.Flott skue... Lenke til kommentar
karoald Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Eg stikker ikke nasen inn i bilde og synfarer det med lupe--eg ser helheten i bilde om det fenger--og det synest eg dette bilde gjer-nyderleg lys du har fanget/og litt uvanleg komp som gjer meg litt nysjerrig---om det er skjeivt/støy og uskarp, det bryr eg meg lite om her -for slikt veit du like godt om som meg korleisen det skal vere i eit bilde.Eit bra bilde--- Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Vakker himmel og fin tåke med flott lys nede til høyre. Synes bygningen er noe mørk. Kunne muligens lettet opp en tanke? Husk: Temadag på søndag! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. november 2011 Forfatter Del Skrevet 18. november 2011 Nydelig himmel og liker lyset bak trærne,samt tåkehaver.Flott skue... Eg stikker ikke nasen inn i bilde og synfarer det med lupe--eg ser helheten i bilde om det fenger--og det synest eg dette bilde gjer-nyderleg lys du har fanget/og litt uvanleg komp som gjer meg litt nysjerrig---om det er skjeivt/støy og uskarp, det bryr eg meg lite om her -for slikt veit du like godt om som meg korleisen det skal vere i eit bilde.Eit bra bilde--- Vakker himmel og fin tåke med flott lys nede til høyre. Synes bygningen er noe mørk. Kunne muligens lettet opp en tanke? Husk: Temadag på søndag! Skal se om jeg ikke finner noe til temadagen,,skal bort den dagen...så får samfare disken min Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 dette var et fantastisk fint bilde Jan Erik,dette likte jeg supergodt..nydelig lys farger og dybde og klart,så flink du er.. whaw... smil Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 dette var et fantastisk fint bilde Jan Erik,dette likte jeg supergodt..nydelig lys farger og dybde og klart,så flink du er.. whaw... smil Flink ja..i know..hehe..vell ikke så sikker på det da men,men takker så mye;) Lenke til kommentar
Gry Heubach Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Flott stemning i bilde, likte lyset og fargene. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 Flott stemning i bilde, likte lyset og fargene. Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg