Odesseiron Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Polske CD Projekt gir full gass. Les hele saken Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Take my money!!!! Har stor respekt for CDproj, jobben de gjør med Gog.com med er et friskt pust i en ellers drm-infisert spillverden. Lenke til kommentar
XitraZz Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Er det noen som fortjener bra økonomi så er det dem. Ble også glad når jeg leste spillene er forventet i 2014-2015, det betyr at de ikke er blitt helt pengegriske som visse andre developers og heller tar seg god tid med spillene som de har gjort ved tidligere titler Lenke til kommentar
ZingFreelancer Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Yay! Nå ble jeg glad. Muligens utvikler de for neste generasjons xbox også, men akkurat nå er jeg veldig spent på å se hva de får til med xbox 360 og The Witcher 2. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Jeg føler det er noen ting man bør støtte som spillere. Utviklere som tør å satse langsiktig, utviklere som dropper DRM, businessmodeller som i HumbleBundle og utviklere som ikke fremstår som mammon reinkarnert! CD Projekt scorer på 3 av 4! Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Gleder meg og har kun lovord om CD Project. Har over 40 spill på gog, og i en perfekt verden blir portalen et fullgodt alternativ til feks steam. Håper indie scenen hopper på, nå som de har planer om å utgi nye spill også. Endret 18. november 2011 av Wrathmont Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Kom meg aldri gjennom TW2. Utrolg lite engasjerende i forhold til originalen Men, blir spennende å se hva de klarer å koke opp videre Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 CD Projekt er min favorittutvikler og jeg håper naturligvis at også disse titlene slår an! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå