HesteHoven Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Hei. Satt og spilte Skyrim da pcen min plutselig krasjet. Grønn stripete skjerm, etterfulgt av "ingen signal", deretter bluescreen. Har opplevd dette før så jeg prøvde naturligvis nok å installere nye drivers. Dette skjedde igjen neste gang jeg spilte skyrim. Jeg logget på DC Universe som nettop var ferdig lastet ned og det skjedde igjen. Verken League of Legends, CS, World of Warcraft, Minecraft, Battlefield 3 eller Modern Warfare 3 klikker. Jeg spiller full grafikk på alle spillene. Noen som vet hva som kan forårsake dette? Endret 18. november 2011 av HesteHoven Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Jeg vet at dette er nevnt tidligere, fant en forumtråd som beskriver noe lignende, ser det ut til: http://www.sevenforums.com/crashes-debugging/197170-bsod-bccode-116-while-playing-skyrim.html Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 Tingen er at den krasjer de samme steden i begge spillene. I DC Universe krasjer den under første "boss-fighten" i begynnelsen. Når jeg spiller Skyrim krasjer den nesten med en gang jeg logger inn og begynne å spille. :/ Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Har du mulighet til å poste en logg av BSODen? Kanskje det står noe informativt der... Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Satt ned oppløsningen fra 1920x1080 og nå får jeg ikke bluescreen lenger.. Regner med at dette sier noe til dere som har litt peiling? Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Ved høyere oppløsning så er det lurt å øke mengden på virtuell ram da mengden windows setter som standard ofte er grusomt lav. Jeg pleier alltid å glemme å endre det etter formatering og sitter med bluescreens i 1-2 dager før jeg husker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå