V. Haugen Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Med disse appene kandu knipse blinkskudd med mobilkameraet ditt. Topp 3 foto-appertil iPhone og Android Lenke til kommentar
sikotryne Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Min ydmyke mening om dette: Må ærlig innrømme at jeg ikke helt ser poenget med effekter på bilder. Det eneste bildet av de over her som har noen verdi jo panoramabildet. Dama nederst hadde sikkert sett bedre ut med normal kroppsfarge fremfor "utvasket smurf". Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Må si jeg kan styre meg for hipstamatic-trenden, men smak og behag. Andre må få lov til å like "utvaskede smurfer" og gulgrønne retro-fargestikk i kvadratisk format. Noe jeg heller kunne ønsket meg var mer direkte knapper for kontroll med: - filformat (jpeg/rå) - ISO - lukkertid - blits - fokusmetode - hvitbalanse I tillegg kunne jeg ønsket meg bedre flerskudds-funksjoner for overlappende bildestabilisering, panorama og HDR, samt bevegelig crop-video for videostabilisering. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Et fornuftig galleri hadde heller ikke vært å forakte. De jeg har prøvd til nå har vært akkurat like dårlige som den som kommer med HTC-telefonene.. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Jeg bruker foto-appene kun til å redigere bilder, synes standardappen for kameraet er bra på min Galaxy S II. Har sett gjennom et HAV av fotoapplikasjoner, inkludert mange av de dere har vurdert, og har lagt min elsk på Pixlr-o-matic og BeFunky. Disse ser det ut til at dere har oversett. Sistnevnte gjorde seg best i gratisutgave, da det bare ble mer rot i menyen på Pro-utgaven, og filtrene fra gratisutgaven var best. Ellers syns jeg Magic Hour virket lovende, takk for tipset =) Det jeg savner er å kunne lagre bildene i full oppløsning, ikke bare 1024x768 eller tilsvarende... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg