Nilsen Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Ny Canal Digital-dekoder på plass for parabolkunder. Nå kommer det PVR til alle Lenke til kommentar
jonskja Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 var det ikke egentlig et litt bedre åpningstilbud for de som hadde den gamle dekoderen? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 var det ikke egentlig et litt bedre åpningstilbud for de som hadde den gamle dekoderen? Det var vel kabel-tv-kundene som for en gang skyld fikk et ordentlig tilbud. Det gjaldt bare de som hadde den gamle PVR'en. Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Syntes det var et utrolig dårlig åpningstilbud, om vi kan kalle det for tilbud.... Blir ikke å kjøpe en PVR til 3500,- da jeg har sittet litt på gjerdet og ventet på ny tuner.. Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Har ikke noe i mot dette. Syntes det er bra/ok alt i alt, tril tross for at markedet mitt kan flomme litt over.. :/ Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Og kabeltv kunder som også tegner internett abonnement, får ADB dekoderen for 695,-!! Lenke til kommentar
Skognisse Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Den er jo direkte stygg i designet da. nesten skam at et 2011 produkt "HD pvr" boks , skal se så gammeldags ut. minner sterkt om en paraboltuner fra midten av 90tallet 1 Lenke til kommentar
TAC-2 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hvorfor er den 1000 kroner dyrere for de som har blitt plaget av den eksisterende boksen i forhold til kabelkundene? Lenke til kommentar
djsimen Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 det er sikkert mange som skal kjøpe seg en ny slik ein. dere får si ifra om dere da vil selge den gamle. har en boks fra før som ligner på den nye. Fryktelig å se på. Minner, som noen andre har nevnt på her, om de gamle glisne boksene. kunne godt tenkt meg å bruke 2010/11 modellen istedenfor, ser jo mye penere ut. hadde tenkt å fortsette å bruke dekoderen til det den ble kjøpt for (nemlig å se på tv,..hehe) Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Da blir det i hvertfall ingen nye dekoder på meg.. forferdelig "tilbud"! Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Helt tragisk... har slitt nå i evigheter med den PVRen jeg har på nesten alle punkter, og ventet på et "tilbud" lignende kabeltv kundene fikk, men neida... dette er ikke et tilbud, det er en skyhøy pris som de kaller "tilbud" fordi de mener at "normalprisen" skal være ~3500,-... Lenke til kommentar
j0achim Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Ok prisen er litt stiv det er jeg helt enig i, men funksjonalitet begynner å komme seg samt skrytes den nye boksen nærmest opp i skyene av samtlige media som har testet den. Fikk min for 2490,- (og beholde Sagem Dekoder) da jeg hadde Sagem PVR dekoder i huset fra før, og det skal sies at det er ikke mange PVR dekodere der ute og de fleste på markedet koster mer enn både 2490,- og 3490,- Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Dette tilbudet er ikke godt nok til å holde meg unna Altibox, når fiberen nå legges i bakken... Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Makan til frekkhet... Vi som har slitt med den gamle dritten må betale 2500 kr for å få noe som faktisk fungerer... Dette er er skammelig Lenke til kommentar
Bronhtion Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Altibox sin PVR dekoder (ADB 5820) som kom for nesten 2 år siden, har heller ikke de to manglene som Hardware.no nevner. Den har jo både HD VOD filmer og man kan ha 2 opptak samtidig mens man ser på kanal nr. 3. Syns dette blir for svakt av canal digital. Hadde gjerne sett en test etterhvert av Alitbox Chill som såvidt jeg vet blir lansert om ikke så altfor lenge, tror dette produktet kommer til å revolusjonere hvordan man distribuerer TV i framtiden. (Ja jeg høres kanskje ut som en altibox fanboi, noe jeg gjerne også er, men syns det virker som de ligger langt foran de fleste konkkurenter. Men som man sier på engelsk, correct me if I'm wrong ) Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hvorfor er det så mange artikler om canal digital fortiden. Virker nesten som snikreklame dette. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Det var en jævla stiv pris. Jaja, da blir det ikke noen ny boks på meg allikevel. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Ble det ikke nettopp vist frem en ny dekoder/pvr som var vesentlig mindre og penere enn denne? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Jeg bruker altobox men ikke PVR. I stedet bruker jeg en kombinert DVD og HDD opptaker samme med altobox dekoderen. PVR er bare for de som har et større behov for opptak ( spesielt hvis man må betale ekstra for den muligheten ) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Jeg vil genrelt være forsiktig med å bokssette andres behov. Men vil din løsning klare å bytte kanal for flere programmerte opptak på egenhånd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå