Gå til innhold

Får ikke opprettet en pålitelig datatilkobling til tjeneren. Dette kan være et midlertidig problem, eller telefonen er kanskje ikke klargjort for data

Anbefalte innlegg

Nettopp denne feilmeldingen fikk jeg da jeg skulle legge til min eksisterende gmail-konto på min nyervervede HTC Sensaton XE, og jeg er visst ikke alene: "Får ikke opprettet en pålitelig datatilkobling til tjeneren. Dette kan være et midlertidig problem, eller telefonen er kanskje ikke klargjort for datatjenester. Hvis problemet fortsetter, kontakter du kundestøtte"

Slik gjør du hvis du HAR en eksisterende Gmail-konto:

1. Gå inn på Youtube-applikasjonen på mobilen din

2. Trykk Meny-tasten nederst på telefonen for å få opp menyvalgene

3. Velg Min kanal, da blir du bedt om å legge til en konto

4. Skriv inn brukernavn og passordet på din gmail-konto

5. Hvis det kommer feilmelding om at du ikke har linket/koblet gmail-kontoen til youtube-kontoen din, må du gå inn på www.youtube.com fra PC'en og logge inn med gmail-adressen + passord

6. Finn linken som heter Instillinger og trykk på den

7. På den siden et sted (husker ikke helt hvor) står det noe om å koble youtube-kontoen din sammen med gmail-kontoen

8. Følg instruksjonene og prøv igjen fra punkt 1 til 4

Hvis du IKKE har en gmail-konto, gå inn på www.gmail.com fra en PC og opprett en gmail-adresse, deretter følger du punkt 5 til 8 ovenfor, deretter punkt 1 til 4.

Håper du får det til, dette funket iallefall for meg og noen tusen andre, iallefall hvis jeg skal tro det engelskspråklige forumet jeg fant denne løsningen på. Tenkte det var greit for oss nordmenn også å ha en oversatt løsning. :)

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...