dirtycash Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 når jeg kobler tv'en til dv kamerae, for å ta opp fra tv'en blir det forstyrelser/forvrengning på bildet, samme problem vis jeg kobler til digital tuneren, funker fortsatt like dårli,. dette problemet har jeg ikke hvis jeg kobler kameraet til videospilleren,. da funker det.. noen som vet noe om dette??? løsninger?? Lenke til kommentar
Videoutstyr, Arne Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Kan kanskje hjelpe litt om du forteller hvilket kamera du bruker og hvordan du kobler dette. Bruker du f.eks samme kabel når du kobler fra TV til kamera som fra kamera til videospiller? Har du prøvd å koble videospilleren til kamera for å spille fra videospileren inn på kameraet og er det da samme problem? Lenke til kommentar
dirtycash Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 Hei jeg har ett JVC gr-d20 ja bruker samme kabel,. Det funker helt fint, når jeg kobler kamera til videospilleren, å tar opp fra den,. Har en mistanke om att utgangsignalet fra TV'en er for stort i forhold til det videokameraet er beregnet for (0.8-1.2V),.. vet att utgangsignalet til videoen ligger på rundt 1Volt, tror TV/tuner ligger over 1.2V. Dette kan være problemet, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
dirtycash Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 Mente selfølgelig JVC gr-d30 Lenke til kommentar
Videoutstyr, Arne Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Bruker du S-video kabel eller Composite kabel, og bruker du en SCART overgang fra TV'en eller egne S-video/composite plugger fra TV'en? Lenke til kommentar
dirtycash Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 bruker composite-kabel og scart overgang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå