MrLee Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Det er det du har straigt pull bolt for... Lenke til kommentar
Kaldvann Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Stats Verse kommer med en BF3-del snart, der blir det nok mulig å se sånt. Det var i hvert fall en fantastisk detaljert og fin side for BC2 http://bf3stats.com/ Gir deg kanskje det du er ute etter? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 G36C + Grip + HB + Holo Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Bruker G36C med IRNV sikte, som gjør at man ser veldig bra i mørket og om noen gjemmer seg i gresset. Så har jeg bazooka mot tanks/folk (og snipers ) veldig god combo Lenke til kommentar
frds Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Nå har jeg endelig funnet mitt våpen. M4A1 med holo. Ingen ting er bedre Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Har jeg sagt hele tiden Er det våpenet jeg utvilsomt har mest kills med. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 M16A3 + Foregrip + Heavy Barrel + Holo + Smoke = Pwnge @ Metro Kommer meg ned trappa med smoke, tar de bakfra, og 2 granater.... da blir det fort killstreak Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Metro gir vel ikke lange nok avstander til at HB er mye vits. det eneste det gjør er å gi deg mer rekyl der? Foretrekker å spille uten HB på CQB maps. tar heller flashlight for å spazze IRNV crowden. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Metro gir vel ikke lange nok avstander til at HB er mye vits. det eneste det gjør er å gi deg mer rekyl der? Foretrekker å spille uten HB på CQB maps. tar heller flashlight for å spazze IRNV crowden. Sant nok, men ettersom jeg hater Flashlight, og den både hjelper meg og avslører meg så vet jeg ikke hva jeg skal bruke.... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg hater den også, men det er bare å trykke T så slår du den av til du er klar til å irritere IRNV kids'a Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Ingen forskjell på om du har vanlig sikte eller irnv når du får en flashligt i tryne. Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Bruker G36C med IRNV sikte, som gjør at man ser veldig bra i mørket og om noen gjemmer seg i gresset. Så har jeg bazooka mot tanks/folk (og snipers ) veldig god combo Fixed Lenke til kommentar
Protrik Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Noen som kan fortelle meg litt om SG553? er den noe tess? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg er ikke helt sikker på om jeg liker den eller ei. Den har litt lav RPM men tror den funker bra om du liker litt avstand og single shot. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Endelig ble det morsomt å spille Recon. Har unlocket SKS og HOLO-sikte, haha så rått å plaffe ned folk på <30 meters hold. Spesielt på Metro der folk har en tendens til å bruke hverandre som levende skjold. PLAFF-PLAFF-PLAFF Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Må si at jeg har mest sans for M98B og M145 siktet! Ohh, det er sweet sammen med Straight Pull Bolt og laser! =D Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Brukte Glock 17 suppressed helt til jeg fikk Glock 18 suppressed. Default er full auto, kan bytte til Single shot, og da er den jo i essens en glock 17 uansett. Høres dessverre ut som en ertepistol da :/ Er det bare jeg som foretrekker Iron sights på mange våpen? Liker f.eks. irons på AK74m og SU, men holo på M16/M4...Og jeg mistenker at det ikke kommer til å endre seg når jeg får låse opp US holo på dem heller... Du er ikke den eneste Jeg elsker iron sights på AEK, men bruker som oftets KOBRA RDS. Den som ser ut som en T på en måte. Det siktet er helt fantastisk! Ellers bruker jeg mye AEK, AN-91, GC36, UMP, SCAR-H og SV 98. Bruker ikke LMG da de ikke tilfredsstiller mine gun 'n' run krav. De blir fort for upresise on the run... Jeg har også funnet ut at jeg foretrekker RPM i forhold til dmg i BF3. I BC2 var det motsatt og i BF2 var det treffsikkerhet/burst. Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Jeg elsker iron sights på AEK, men bruker som oftets KOBRA RDS. Den som ser ut som en T på en måte. Det siktet er helt fantastisk! Ellers bruker jeg mye AEK, AN-91, GC36, UMP, SCAR-H og SV 98. Bruker ikke LMG da de ikke tilfredsstiller mine gun 'n' run krav. De blir fort for upresise on the run... Jeg har også funnet ut at jeg foretrekker RPM i forhold til dmg i BF3. I BC2 var det motsatt og i BF2 var det treffsikkerhet/burst. Hvis RPM er en foretrukket stat så ville jeg glant litt på F2000 om jeg var deg. Det er stort sett den eneste assault rifla du kommer billig unna med å kjøre heavy barrel. Ja, det er cheese some bare rakkern, men faktumet er at den rager ganske høyt over de andre valgalternativene i verktøykassa di som assault. Laseraktig treffsikkerhet, så og si ingen ulemper med HB, null rekyl, grei skade, sinnsyk skuddtakt, og forutsigbar egenspreding gjør den veldig, _veldig_ attraktiv. Du kan fint fyre av halve magasinet (selv på litt lengre hold), før du må begynne å klippe bygene, noe som igjen vinner duellene dine 9/10 ganger. Hvis du synes det er for mye cheese å springe rundt med en portabel laserkanon, så kan jeg trygt anbefale 416 med vertikal, _uten HB_. Med 3-skuddsbyger har den mange av de samme egenskapene som F2000, men skuddtakt og egenspreding er betraktelig dårligere. Fordelen med 416 i spillet er at den drar "opp høyere", slik som mange AR15 platformer ofte gjør i spill (cs, MW osv). Treffbildet med korte byger blir da veldig lett å forutse. Endret 12. desember 2011 av Helmrik Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Er det bare meg eller er IRNV blitt som å sikte igjennom en gullfiskbolle? Før siste update har jeg spilt med PKP Pecheneg i ca 3 timer og har ca 620 kills, ALT pga IRNV. Etter updaten er IRNV totalt ubrukelig og uten IRNV føler jeg at heavy mgs er sheet. Ellers så har jeg unlocka alt i alle klasser (er i level 46), men spiller mest som assault (og support fram til updaten). Favorittvåpenet var PKP, men nå er det AEK med ACOG, grip og hb og ikke minst .44 SCOPED!!! Hender jeg kjører runder kun med .44 scoped. 320 kills and counting Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 De nerfa IRNV i patchen ja. Og godt var det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå