EGreen Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Hei, noen bekjente av meg er nå blitt med i en konkurranse der man kan vinne en tur ned til vraket av Titanic. Selve konkurransen går ut på å beskrive med video "Hva fjernsynsglede er for deg." Selv om jeg ikke direkte er noe venn med han som har meldt seg på, så mener jeg allikevel at han har store grunnlag for å vinne med litt hjelp fra oss andre. Han er en gutt på 19 år, og begynte tidlig med redigering av film. Kan nesten se på han som en framtidig regissør, for å være helt ærlig. Svært dyktig. Jeg tror at å vinne denne konkurransen vil hjelpe motivasjonen til denne unge gutten til å fortsette med den han elsker. Å vite at man har mange i ryggen, er en god følelse. Isåfall, man kan stemme på denne linken her: Noen av filmene hans ligger på youtube; Arrangemang på facebook; Tusen takk på forhånd, han fortjener det :-) Endret 17. november 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 dette er direkte urettferdig (og juks?) å bruke et medium som diskusjon.no til å promotere noe slikt. og din trådtittel er og missledende... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Beklager, men vi tillater ikke slike "flest klikk"-/refereranse-lenker. Tråd stenges og sensureres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg