Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Er jeg en lystløgner?


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har først nå skjønt at jeg gjør ganske rare ting. Altså jeg, liker å lage tulletråder på kvinneguiden, hvor jeg finner opp historier og gjør dem utrolig troverdige. Lever meg også inn i rollene mine ganske godt. Hvorfor vet jeg faktisk ikke. Liker også å finne på forskjellige historier IRL, enten om meg eller andre ting. Klarer også å overbevise meg selv om at det er sant.

 

Skal sove nå, så kan forklare mer imorgen, men vet noen hva dette kan være?

 

Postet av anonym: 8a06a1a42ea71816fcb8292b9ae6e0ab

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg har først nå skjønt at jeg gjør ganske rare ting. Altså jeg, liker å lage tulletråder på kvinneguiden, hvor jeg finner opp historier og gjør dem utrolig troverdige. Lever meg også inn i rollene mine ganske godt. Hvorfor vet jeg faktisk ikke. Liker også å finne på forskjellige historier IRL, enten om meg eller andre ting. Klarer også å overbevise meg selv om at det er sant.

 

Skal sove nå, så kan forklare mer imorgen, men vet noen hva dette kan være?

 

Postet av anonym: 8a06a1a42ea71816fcb8292b9ae6e0ab

[/qu

Nei da, du er ikke en lystløgner du har bare ekstreme fritids problemer ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dikter du opp historier hvor du får deg selv til å fremstå som "bedre" enn hva du egentlig er/skryter på deg?

 

Når en person dikter opp historier og forteller dem til venner og bekjente, så gjør de det ikke uten grunn. Som oftest kommer det av usikkerhet og/eller dårlig selvbilde.

en lystløgn er vel akkurat det... en irrasjonal løgn, den trenger ikke ha noe mål, bare være en historie å fortelle (har selv kjent 1-2 lystløgnere i livet)

Disse trenger ikke sette de i noe godt perspektiv, annet enn at noe "spennende" skjedde med dem, det trenger ikke å ha vært særlig spennende engang.

Tegn på at de selv føler livet sitt er kjdelig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...